کمک 130 میلیارد تومانی نیکوکار بابلی در حوزه اورژانس 115

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از کمک 130 میلیارد تومانی نیکوکار نیک‌اندیش در حوزه اورژانس 115 بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مظفرپور با اشاره به اینکه اورژانس پیش بیمارستانی 115 دانشگاه خط اول مواجه با مردم در حیطه صدمات و حوادث می باشد، گفت: متاسفانه ناوگان اورژانس 115 دانشگاه‌ها دچار فرسودگی بوده و این مشکل همه دانشگاه‌ها در سراسر کشور می‌باشد.


دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: با پیگیری‌هایی که در حیطه خیرین توسط دانشگاه انجام شد بعد از حدود 6 ماه مذاکره و پیگیری، مقرر شد مبلغی بالغ بر 130 میلیارد تومان توسط خیر محترم جهت خریداری، تجهیز و تعمیر ناوگان اورژانس هزینه شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه توانسته ارتباط بسیار خوبی با نیکوکاران برقرار نماید، گفـت: در این کار خیر 10 دستگاه آمبولانس جدید با تجهیزات کامل و 5 دستگاه  موتورلانس‌ خریداری می شود و 15 دستگاه آمبولانس‌ موجود نیز تعمیر و تجهیز خواهد شد.


این مسئول اذعان داشت: در این اقدام خیرخواهانه اتوبوس آمبولانس دانشگاه نیز تعمیر و تجهیز کامل خواهد شد.


دکتر سید علی مظفرپور در شهرستان بابل نیاز به راه اندازی پایگاه‌های داخل شهری اورژانس داریم، تصریح کرد: از همه خیرین محترم دعوت به عمل می‌آید تا در صورت تمایل جهت اهدای زمین و احداث ساختمان برای ایجاد پایگاه‌‎های اورژانس پیش بیمارستانی، دانشگاه علوم پزشکی بابل را یاری نمایند. 

 

همدلی نیکوکاران و دانشگاه منشأ خدمات گسترده می شود


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل آقای بزرگی گفت: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل فضایی را فراهم کردند تا نیکوکاران در حوزه سلامت بدون دغدغه ورود پیدا کنند که این امر منجر به کمک‌های بسیار شایانی از سوی خیرین شد.


 آقای مرتضی بزرگی نماینده نیکوکار بیان داشت: توسط یکی از خیرین شهر بابل مبلغ 130 میلیارد تومان در جهت تامین سلامت مردم این شهر برای تامین، تجهیز و نوسازی ناوگان اورژانس بابل هزینه خواهد شد.


وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای ایجاد آرامش، رفاه، سلامت جامعه بستری را فراهم نمائیم تا از ظرفیت همه خیرین استفاده نماییم تا تجهیزات و امکانات موردنیاز بیمارستان‌های شهر را نیز تهیه و تأمین نمائیم.


آقای  بزرگی اذعان داشت: همدلی،  مشارکت نیکوکاران و هموار نمودن و سرعت بخشیدن به امورات مقدماتی در دانشگاه علوم پزشکی بابل که الحمدالله در این دوره بسیار عالی بود، می‌تواند منشأ خدمات بیشتر و گسترده‌تر در سطح منطقه و حتی ملی باشد.

 

 


 

اشتراک گذاری: