تجلیل از نیکوکاران حوزه سلامت بابل بعد از ۴۰ سال / سرمایه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی خیران در بخش درمان بابل

خیران بابلی برای ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی بیماران در این خطه از شمال کشور با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، زمینه تحقق لقب "بهشت خیرین" در این شهرستان را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، نیکوکاران بابل در بخش های مختلف آموزشی، عمرانی و طرح های زیرساختی سرمایه گذاری های خوبی در این شهرستان انجام دادند. این خیرین در حوزه بهداشت و درمان طرح های مهمی از خود به یادگار گذاشتند تا بیماران سراسر استان و حتی استان های دیگر با مراجعه به این مراکز درمانی از خدمات مهم درمانی آن، بهره مند شوند.

راه اندازی بخش‌های  پیوند مغز و استخوان، ژنتیک، تالاسمی و سرطان خون کودکان بیمارستان فوق تخصصی کودکان شفیع زاده‌ امیرکلا، بخش‌های جراحی فک و صورت، پیوند کلیه و داروخانه بیمارستان شهید بهشتی، بخش‌های دیالیز، سی سی یو، درمانگاه شیمی درمانی، اتاق عمل کاشت حلزون وبخش آندوسکوپی بیمارستان روحانی، بخش های سی سی یو، آی‌سی یو و آزمایشگاه بیمارستان شهید یحیی نژاد، تجهیزات موردنیاز کلینیک های امید بابل و خشرودپی، بیمارستان مادر شهیدان شعبان زاده و... گوشه‌ی کوچکی از مشارکت خیرین در بابل است.

 

ساخت مرکز جدید یکصد تخت خوابی دیالیز بابل که در کشور کم نظیر است از جمله خدمات ارزشمند خیرین بابلی در حوزه سلامت است که بیماران دیالیزی شمال کشور از آن بهره مند می شوند.

 

راه اندازی درمانگاه زنده یاد نوشیروانی در روستای دیوا در جنوب بابل و راه اندازی بخش های مختلف در هفت بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بخش دیگری از مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان است.

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل با همراهی مجمع خیرین شهرستان بابل بعد از ۴۰ سال از تاسیس این دانشگاه حدود ۷۰۰ نفر از نیکوکاران سلامت بابل را در زیر یک سقف جمع و از خدمات آنها تجلیل به عمل آورد.

 

تجلیل از نیکوکاران حوزه سلامت بابل بعد از ۴۰ سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: بعد از ۴۰ سال که از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و کمک دائم خیرین می گذرد، بسیار خرسندیم که توانستیم مراسم تجلیلی برای این خیرین برگزار کنیم.

دکتر سید علی مظفرپور اظهار کرد: خیرین حوزه سلامت بابل پشتوانه محکمی برای بهداشت و درمان بابل محسوب می شوند.


وی با بیان این که نقش خیرین در توسعه زیرساخت های درمان بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل بسیار پر رنگ است، اظهار کرد: خیرین سلامت بابل در بخش هایی ورود پیدا می کنند که نیازهای فوری بیماران است و نیاز به رسیدگی سریع دارد.


این مقام مسوول تصریح کرد: خدمات ارزشمند خیرین بابلی به نقطه ای از اهمیت رسید که این شهر به بهشت خیرین شهرت یافت.


وی با اشاره به اینکه به‌راستی بابل شایسته لقب بهشت خیرین است، گفت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شد و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد، هم‌رتبه بسیاری از استان‌های بزرگ کشور است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این دانشگاه با مشارکت نیکوکاران می‌تواند منشأ خدمات بیشتر و گسترده‌تر در سطح منطقه و حتی ملی باشد.

 

تداوم حمایت خیرین

 

دکتر اکبرزاده پاشا مسئول امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل اظهار کرد: حمایت های خیرین بابل در بخش سلامت بدون وقفه ادامه خواهد یافت تا کمبودهای موجود با استفاده از ظرفیت خیرین برطرف شود.


وی بیان کرد: خیرین بابلی در سالهای اخیر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف درمان در بابل سرمایه گذاری کردند.

 

 

وی با بیان این که مرکز جدید ۱۰۰ تخت خوابی دیالیز خانم طاهره وایگانی بابل که توسط خانواده محترم میناگر در سه‌طبقه با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی انجام شد یکی از طرح های مهم خیر ساز کشور است.

 

مسئول امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل افزود: هر ساله بر تعداد خیرین سلامت بابل اضافه می شود که حضور خیرین جوان در این بخش بسیار امید آفرین است.

 

اشتراک گذاری: