توسعه آموزشی دانشکده دندانپزشکی با نگاه ویژه دولت سیزدهم در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از توسعه آموزشی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه با نگاه ویژه دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مظفرپور گفت: عملیات ساخت ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی بابل از سال ۹۵ آغاز و تا شروع کار دولت سیزدهم، با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف‌شده بود که با حمایت دولت، این پروژه در ۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا با اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان تکمیل شد و در اردیبهشت سال جاری همزمان با سفر استانی دولت سیزدهم توسط دکتر عین‌اللهی وزیر محترم بهداشت افتتاح شد.

دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی یکی از بهترین دانشکده‌های دندانپزشکی کل کشور می‌باشد، بیان داشت: دانشکده دندانپزشکی بابل یک دانشکده تخصصی و دارای ابعاد ملی در حیطه‌های آموزشی و درمانی است.

 

وی از وجود ۲۰ کلاس درس در ساختمان جدید آموزشی دانشکده دندانپزشکی خبر داد و گفت: امکانات آموزشی و کمک آموزشی مانند کتابخانه، سالن‌های مطالعه و کنفرانس و همچنین روش‌ها و ابزارهای جدید آموزشی مانند شبیه‌سازها در این پروژه دیده‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه ۱۰ رشته تخصصی در این دانشکده فعال است، اظهار داشت: اندو دانتیکس، پریو دانتیکس، رادیولوژی دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، پروتزهای دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت، بیماری‌های دهان، دندانپزشکی کودکان و ارتو دانتیکس ۱۰ رشته تخصصی این دانشکده می‌باشند و همچنین دارای گروه دندانپزشکی اجتماعی و پایگاه سلامت دانش‌آموزی می‌باشند.

دکتر مظفرپور ادامه داد: شروع پذیرش دانشجوی دندانپزشکی از سال ۱۳۷۲ بوده و تاکنون ۹۸۷ دانشجو در رشته‌های عمومی و ۲۵۰ دانشجو در مقطع تخصص از این دانشکده فارغ‌التحصیل شدند.

این مسئول افزود: این دانشکده ۶۷ عضو هیات علمی دارد و در حال حاضر ۳۷۵ نفر در این دانشکده و همچنین ۱۶۲ نفر دانشجوی دندانپزشکی در دانشکده پردیس مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

اشتراک گذاری: