برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه بانوان در دانشگاه علوم پزشکی بابل

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در امور بانوان از برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان همراه با فرزندان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر یاسمن حبیب زاده گفت: به مناسبت روز مباهله و روز خانواده همایش پیاده‌روی بانوان دانشگاه با همکاری امور بانوان و  معاونت فرهنگی  و حضور جمعی از بانوان دانشگاه همراه با فرزندان برگزار شد.
دکتر یاسمن حبیب زاده  مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ضمن تبریک روز مباهله و روز خانواده به ضرورت های تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر بانوان به اساس خانواده و تحکیم بنیان آن شد.
وی افزود: رویداد مباهله از رویدادهای صدر اسلام بوده و در این روز که روز نزول آیه تطهیر بوده خداوند بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اهل بیت (ع) و جایگاه راستین آنان در درک و شناخت اسلام راستین تاکید کرده است. 
در این همایش بانوان دانشگاه پس از طی نمودن مسیر پیاده‌روی با انجام حرکات نرمشی سبک در محوطه ورزشی محصور دانشکده پزشکی مسیر را تا محوطه باز جلوی مسجد دانشگاه طی نمودند. 
ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشگاه، آموزش پیرامون سلامت بانوان و اهدای جوایز به فرزندان شرکت کننده از دیگر برنامه های این همایش بوده است.
سپس با تغذیه سالم از شرکت‌کنندگان پذیرایی بعمل آمد.
 

 

اشتراک گذاری: