اضافه شدن یک دستگاه اکسیژن ساز جدید در بیمارستان روحانی بابل

رئیس بیمارستان آیت ا.. روحانی(ره) بابل از نصب یک دستگاه اکسیژن ساز جدید در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آیت الله (ره) روحانی بابل، دکتر سعادت گفت: دستگاه اکسیژن ساز مرکزی Raof مدلOxyswing  با ظرفیت ۶۰۰ لیتر، دستگاه جدید تولید اکسیژن در بیمارستان روحانی می باشد که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در این مرکز نصب و راه اندازی شده است.
دکتر پیام سعادت رئیس بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل با اشاره به اینکه این دستگاه قادر به تولید ۶۰۰ لیتر اکسیژن در هر دقیقه است، تصریح کرد: پکیج دستگاه مونتاژ داخل بوده و با خروجی ۵۰ تا ۹۰ لیتر در دقیقه به روش PSA کار می کند.
وی اذعان داشت: این پکیج دارای کمپرسور ۱۵ تا ۲۲ کیلووات از نوع کوپل مستقیم با الکتروموتور از برندهای معتبر داخلی، کابین فلزی کاهنده صدا، فشار کاری ۸ بار و مجهز به سنسورهای دقیق جهت کنترل دستگاه می باشد.


این مسئول ادامه داد: از ویژگیهای مهم این دستگاه، امکان استفاده از اکسیژن تولید شده در کوتاهترین زمان ممکن، تنها با اتصال کابل برق و لوله خروجی اکسیژن به دستگاه می باشد.


رئیس بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل خاطر نشان کرد: با نصب دستگاه سوم اکسیژن‌ساز مجموع تولید اکسیژن در این بیمارستان به ۲ هزار لیتر در هر دقیقه رسید.

 

 


 

اشتراک گذاری: