اطلاعیه های آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۱۷:

پیرو اطلاعیه اخیر جهاد دانشگاهی در خصوص امتیاز کرونا، داوطلبینی که در بیمارستانهای غیر تابع وزارت بهداشت و درمان یا خصوصی، خیریه و تامین اجتماعی و یا سایر بیمارستانها شاغل بوده اند، حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹، پس از مطالعه دقیق اطلاعیه فوق الذکر، فرمهای مربوطه از سایت دانشگاه بابل دریافت و پس از تکمیل آن را به همراه قرارداد سالانه و سابقه بیمه به معاونت درمان دانشگاه تحویل نمایند.

جهت دریافت فرم داخلی امتیاز کرونا اینجا کلیک کنید

جهت دریافت فرم امتیاز کرونا اینجا کلیک کنید

اطلاعیه شماره ۱۶:

ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت رشته فوریت (به تعداد ۴۷ نفر در صبح روز یکشنبه جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی (تست ورزش)، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمناٌ متذکر می شود جهت انجام تست ورزش لباس مناسب به همراه خود داشته باشند.
با توجه به طولانی بودن فرآیند فوق، برنامه ریزی های لازم را جهت شرکت در مصاحبه بعمل آورند.
ضمناٌ به همراه داشتن بیمه ورزشی الزامی می باشد.

قابل ذکر می باشد تمامی داوطلبین می بایست راس ساعت اعلام شده در ساعت جدول پیوستی در ساختمان گروه پزشکی اجتماعی حضور داشته باشند. تاخیر به منزله انصراف و حذف از فرآیند آزمون استخدامی می باشد.

پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت رشته فوریت

 

اطلاعیه شماره ۱۵ پیرو اطلاعیه شماره ۱۴:

ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۲۳ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی ، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق  و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

اصلاحیه اطلاعیه شماره ۱۴:

به اطلاع داوطلبین دعوت شده روز چهارشنبه مورخ 1402/10/27 می رساند با توجه به تغییر زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه بر اساس لیست پیوستی جدید جهت حضور در مکان مصاحبه برنامه ریزی فرمایند.

 

اطلاعیه شماره ۱۴:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۳، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت

 

اطلاعیه شماره ۱۳:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۲:ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۳۲ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی ، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق  و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

اطلاعیه شماره ۱۲:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۱ ، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۳۲ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

 

اطلاعیه شماره ۱۱:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۰ ، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی ، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۲۴ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت

 



اصلاحیه اطلاعیه شماره ۱۰:

به اطلاع داوطلبین دعوت شده روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ می رساند با توجه به تغیر زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه بر اساس لیست پیوستی جدید جهت حضور در مکان مصاحبه برنامه ریزی فرمایند.

برای مشاهده لیست زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه اینجا کلیک کنید.

 


اطلاعیه شماره ۱۰ پیرو اطلاعیه شماره ۹:

 ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی ، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق  و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۲۳ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

برای مشاهده لیست داوطلبین پذیرفته شده اینجا کلیک کنید.

اصلاحیه اطلاعیه شماره ۹ :

به اطلاع داوطلبین دعوت شده روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ می رساند با توجه به تغییر زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه بر اساس لیست جدید جهت حضور در مکان مصاحبه برنامه ریزی فرمایند.

برای دریافت لیست جدید اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه شماره ۹ :

پیرو اطلاعیه شماره ۸، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیریفته شده سه برابر ظرفیت ( به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز چهارشنبه راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت


اطلاعیه شماره ۸ :

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که براساس نتایج اولیه اعلام شده توسط جهاد دانشگاهی و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده و محاسبه نمرات نهایی اصلاحی (بدلیل بازبینی امتیازات و ، واجد شرایط  انجام مرحله  ارزیابی تکمیلی شده اند ، به آگاهی می رساند:

فرآیند ارزیابی تکمیلی(حیطه عمومی وتخصصی) این دانشگاه مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده فایل پیوست انجام خواهد شد.

 فلذا مورد تاکید است ، داوطلبین محترم موارد مندرج در این آگاهی را مطالعه و صرفادر زمان اعلام شده، به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی مراجعه نمایند.

پیوست ۱ ::‌ لیست کل پذیرفته شدگان

پیوست ۲ :: اسامی جهت مصاحبه در ۲ روز اول

تذکرات مهم:

۱- اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از انجام ارزیابی تکمیلیتوسط جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد. بدیهی است انجام فرآیند مصاحبه  به منزله استخدام نمی باشد و هیچ گونه تعهدی از سوی دانشگاه جهت استخدام ایجاد نمی نماید.

۲- مصاحبه در دو زمان صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ انجام خواهد گردید.( درب سالن انتظار در نوبت اول راس ساعت  ۷:۴۵ صبح و نوبت دوم ۱۲:۴۵ عصر بسته خواهد شد)   

۳- ****  با توجه به بخشنامه های ابلاغی وزارت متبوع و در راستای صیانت و حفاظت آزمون و شرایط محرمانگی فرآیند مصاحبه ، داوطلبان به ساعت حضور اعلام شده در لیست اکسل مندرج در سایت دانشگاه توجه فرمایند و تحت هیچ شرایطی بعد از ساعت اعلام شده در محل مصاحبه حضورنیابند، در صورت عدم توجه به مورد ذکر شده فوق از فرایند آزمون استخدامی حذف خواهند گردید.****

۴- ****داوطلبینی که ساعت حضور آنها در نوبت دوم می باشد تحت هیچ شرایطی در زمان برگزاری مصاحبه نوبت اول در مکان مصاحبه حضور نیابند. در صورت عدم توجه به مورد ذکر شده فوق از فرایند آزمون استخدامی حذف خواهند گردید.****

۵- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی شده و اولویت متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد .

۶- جهت انجام فرآیند ارزیابی تکمیلی و احراز هویت داوطلب به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه (ترجیحا کارت ملی ) الزامی می باشد . 

۷- مصاحبه  در دو  حیطه"عمومی و اختصاصی" انجام می گردد. فلذا شرکت داوطلبین محترم در هر دو مرحله الزامی می باشد.

۸- داوطلبین محترم به گونه ای برنامه ریزی نموده تا در ساعت تعیین شده (فایل پیوست) در محل برگزاری مصاحبه حضور یابند.

۹- با توجه به طولانی بودن مدت زمان فرآیندارزیابی تکمیلی واحتمال انتظار چند ساعته ،شایسته است داوطلبان از قبل موارد لازم را پیش بینی و مد نظر داشته باشند.

۱۰- با توجه به قرنطینه داوطلبین تا پایان فرایند مصاحبه در هر نوبت نسبت به برنامه ریزی کارهای خویش اقدام فرمایند.

۱۱-  با توجه به ممنوعیت به همراه داشتن کیف ،تلفن همراه ، ساعت هوشمند،هندزفری و یا هر گونه وسایل اضافی در زمان اجرای فرآیند (در سالن انتظار) ، موکداً توصیه  می شود : حتی الامکان از به همراه داشتن موارد مذکور اجتناب گردد.

     شرایط و ضوابط تست آمادگی جسمانی صرفا ویژه" رشته شغلی کارشناس بالینی فوریت های پزشکی"  متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

۱۲- با توجه به توصیه و تاکید وزارت متبوع مبنی بر اولویت انجام مصاحبه"مادران باردار  یا دارای فرزندان شیرخوار" لازم است این قبیل داوطلبین محترم، مستندات خود را جهت در اولویت قرارگرفتن به همراه داشته باشند .

۱۳- آن دسته از داوطلبین محترمی که دارای کسب مقام درمسابقات، رویدادها جشنواره های معتبر  جهانی ، ملی ، استانی می باشند، می بایست اصل و تصویر آن مدرک را در روز مصاحبه به همراه خود داشته تا زمینه بهره مندی از امتیاز مربوطه فراهم آید.  

۱۴- *** دواطلبان از آوردن همراه تحت هر شرایطی خودداری فرمایند. ***

*** نکته مهم : با توجه به بررسیهای انجام شده و لزوم سنجش و ارزیابی زمان و امکانات مورد نیاز جهت انجام فرآیند مصاحبه هر داوطلب ، کمیته آزمون دانشگاه تصمیم بر این دارد که در حال حاضر برای روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ ،تعداد ۲۶ نفر در هروز (۱۳ نفر در هر نوبت) را به فرایند مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت نماید تا پس از ارزیابی های لازم نسبت به زمان بندی نهایی و اعلام نوبت مصاحبه مابقی پذیرفته شدگان اقدام نماید.لذا ضروری می باشد داوطلبان باقی مانده ،تاکیداً حداقل روزی یکبار به سایت دانشگاه مراجعه، تا از زمان و مکان دقیق مصاحبه خود مطلع گردند.***


اطلاعیه شماره ۷ :

به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون که در زمان تحویل مدارک فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویی را ارائه ننموده اند می رساند با توجه به هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان ، در حال حاضر نیازی به تسویه حساب کامل با صندوق مذکور نمی باشد، فلذا داوطلبین فوق می باست حداکثر تا روند انجام مصاحبه عمومی ، گواهی عدم بدهی اقساط وام خویش را از صندوق رفاه دریافت و به واحد استخدام دانشگاه ، مستقر در معاونت توسعه (اتاق شمار ۸) تحویل نمایند.

بدیهی است تاریخ اعلام شده (روز مصاحبه عمومی) آخرین مهلت خواهد بود و در صورت عدم ارائه امکان حضور داوطلب در فرآیند مصاحبه وجود نخواهد داشت.

ضمناً داوطلبینی که پروندهای آنان دارای نواقصی بوده، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ مهلت دارند مدارک خویش را تکمیل نمایند.بدیهی می باشد پس از پایان مهلت فوق هیچ گونه مدرکی از داوطلبین دریافت نخواهد گردید و از فرایند آزمون استخدامی حذف خواهند شد

 

اطلاعیه شماره 6:

پیرو اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده( 3 برابر ظرفیت )در مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی سال 1402 می رساند، تاریخ و مکان تحویل مدارک بر اساس اسامی به شرح ذیل می باشد.فلذا داوطلبان با مطالعه دقیق اطلاعیه نسبت به تکمیل مدارک (مطابق با مفاد اطلاعیه شماره 5 آزمون) و ارائه آن در روز اعلام شده اقدام فرمایند.

****قابل ذکر می باشد عدم حضور در روز تحویل مدارک به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب و استخدام می باشد و تحت هیچ شرایطی تاریخ اعلام شده تمدید نخواهد گردید.***

با توجه ظرفیت محدود سالن داوطلبین محترم از  آوردن همراه  خودداری فرمایند.

تقسیم بندی بر اساس رشته شغلی :
1-    پرستار : گروه اول _( بر اساس اسامی معرفی شده ) _ شنبه 1402/09/18
2-    پرستار : گروه دوم _(بر اساس اسامی معرفی شده )_یکشنبه 1402/09/19
3-    سایر رشته ها: دوشنبه 1402/09/20
4-    فوریت پزشکی و تریاژ سه شنبه 1402/09/21
5-    چهار شنبه : 1402/09/22 داوطلبان کلیه رشته های شغلی  *بجز رشته شغلی فوریت* که در روزهای شنبه لغایت سه شنبه موفق به مراجعه و ارائه مدرک نگردیده اند .

 *** تذکر مهم : داوطلبین رشته شغلی فوریت  های پزشکی با توجه به مفاد دفترچه آزمون و همچنین اطلاعیه شماره 5 این دانشگاه مبنی بر لزوم انجام تست BMI  در زمان تحویل مدارک صرفا روز سه شنبه 1402/09/21
 مراجعه نمایند . فلذا در صورت عدم حضور در تاریخ فوق  از فرایند جذب و استخدام حذف خواهند گردید.

مکان تحویل مدارک :  سالن شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل

زمان :  ساعت 8:30  الی 13

برای دریافت لیست داوطلبین اینجا کلیک کنید 

اطلاعیه شماره ۵:

به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده ، جهت بررسی مدارک در آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ می رساند: اطلاعات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در سایت دانشگاه علوم پزشکی بابل بارگذاری گردیده است . 

قابل ذکر می باشد تاریخ و مکان دقیق جهت ارائه مدرک از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
فلذا داوطلباً با مطالعه دقیق اطلاعات بارگذاری گردیده  تا زمان اعلان اطلاعیه بعدی، از مراجعه حضوری و تلفنی به معاونت توسعه خودداری فرمایند.

برای دریافت فایل فرم استشهاد بومی اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فایل نحوه بررسی مدارک اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه شماره ۴:

به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده در آزمون استخدامی می رساند، تاریخ تحویل مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
لطفا از مراجعه حضوری به معاونت توسعه خودداری فرمایید.

اطلاعیه شماره ۳: 

پیرو نامه شماره ۲۰۹/۸۲۸۸ مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه امتیاز کرونا به اطلاع می رساند داوطلبینی که در زمان ثبت نام، تقاضای خود اظهاری کرونا را ثبت ننموده‌اند، مجاز می باشند به اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم امتیاز کرونا اقدام نمایند.

اطلاعیه شماره ۲: 

داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ برای بهره مندی از امتیاز کرونا لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات خود در فرم های پیوست شده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل، به استناد بند ۱ دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون استخدامی، کارکنان قراردادکار معین، کارگری، شرکتی، طرح پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت که در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت کرده یا می کنند، مشمول استفاده از امتیازات این دستورالعمل خواهند بود.


داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ در صورتیکه در زمان ثبت آزمون استخدامی ، نسبت به خود اظهاری بهره مندی از امتیاز کرونا از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و واحد های تابعه اقدام نموده اند ، برای بهره مندی از امتیاز کرونا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳  فرصت دارند، پس از دریافت فرمهای شماره ۱ (دریافت فرم) و ۲ (دریافت فرم) و تشکیل مشخصات فردی اولیه مورد نیاز ، به مرکز آموزش و درمانی یا واحد مربوطه مراجعه و نسبت به ارائه فرمهای مذکور به مسئول بخش ،( بر اساس رشته شغلی) اقدام نمایند.
بدیهی سایر مراحل تکمیل و تایید سوابق کار در دوره کرونا با مرکز و واحد مربوطه و معاونت متناظر می باشد. فلذا داوطلبین محترم از مراجعه حضوری به معاونت توسعه دانشگاه جدا ًخوداری نمایند.
داوطلبان شاغل در بخش خصوصی و یا مراکزی غیر از مراکز یاد شده در بند ۱ دستورالعمل فوق الذکر با توجه به مفاد دفترچه آزمون از ارائه فرم کرونا خودداری نمایند.
داوطلبانی که در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل شرکت نموده اند و متقاضی استفاده امتیاز کرونا از دانشگاه های علوم پزشکی دیگر می باشند، می بایست فرم تایید شده کرونای ایشان از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه مبداء به معاونت توسعه / نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ارسال گردد. بدیهی است عدم ارسال فرم تایید شده کرونا تا تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به منزله انصراف از امتیاز فوق می باشد.
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سایر دانشگاه های علوم پزشکی می باشند حتماً در فرم مربوطه نسبت به درج نام دانشگاه محل انتخابی جهت مکاتبات اداری و ارسال فرم اقدام نمایند.

تذکر: داوطلبانی که در زمان بحران کرونا در بیمارستان صحرایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بابل خدمت نموده اند، جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا ، صرفاً به دفتر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه نمایند.

+ دریافت فرم شماره یک

+ دریافت فرم شماره دو
 

اشتراک گذاری: