فهرست

اطلاعیه های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، اطلاعیه‌های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل در این صفحه بارگزاری می شود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه نمایید.  اینجا کلیک نمایید. 

جهت دریافت اطلاعات و اخبار دانشگاه عضو صفحه مجازی دانشگاه علوم پزشکی بابل شوید.

                                             

جهت دریافت نقشه مکان های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی بابل اینجا کلیک کنید   

اطلاعیه شماره ۵: نکات مربوط به زمان و مکان تحویل مدارک به صورت حضوری

*** قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان که در مرحله اول، ثبت نام مجازی را انجام داده اند برای تحویل مدارک در روزهای به تفکیک اعلام شده ذیل طبق حروف الفبای اول نام خانوادگی  به صورت حضوری به دانشکده های مربوطه مراجعه و اقدام به تحویل مدارک کنند. 

توجه: این اطلاعیه مشمول کلیه پذیرفته شدگان نیمه اول و دوم می باشد.

توجه:برای مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی بابل  به آدرس: مازندران، بابل، خیابان گنج افروز، دانشگاه علوم پزشکی بابل و دانشکده مربوطه مراجعه فرمایند .

توجه:کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه پردیس به آدرس: مازندران - بابل -خیابان شهید سرگرد قاسمی - پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل واحد آموزش مراجعه نمایند .

توجه:کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه واحد رامسر به آدرس: مازندران - رامسر - خیابان شهید مطهری - میدان انقلاب - بیمارستان امام سجاد(ع) - دانشکده ‍پرستاری مامایی فاطمه زهرا (س) رامسر واحد آموزش مراجعه نمایند .

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان ...

اطلاعیه شماره ۴ : تجمیع اطلاعیه های قبلی در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۱

ضمن عرض تبریک ، خیر مقدم و آرزوی یک دوره تحصیلی موفق برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی  ۱۴۰۲-۱۴۰۱دانشگاه علوم پزشکی بابل ، توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات ضروری در مورد نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید .

تذکر  مهم  : تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی (مرحله 1 ثبت نام) ،اسکن وارسال نموده اند  را  در قالب یک سی دی در روز تحویل مدارک به همراه اصل مدارک(دیپلم ریزنمرات ویک سری فتو کپی آنان،شش قطعه عکس پشت نویسی شده  وفرمهای تکمیل شده) در روزهای ثبت نام که توضیحاََ      " تحویل مدارک برای پذیرفته شدگان نیمه اول و دوم می باشد " به همراه داشته باشند.

تذکر مهم : ثبت نام مرحله دوم که تحویل مدارک به صورت حضوری می باشد از روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۰ لغایت سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۲ می باشد.

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز)معاونت آموزشی، اداره آموزش کل

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی—۳۲۲۰۸۱۴۳-۳۲۲۰۸۱۴۵ –امورپذیرش وثبت نام - داخلی ۲۰۲و۱۵۴ خدمات ماشینی داخلی ۱۵۵تماس بگیرید.

 کدپستی :۴۷۷۴۵-۴۷۱۷۶

  لطفا به اطلاعیه های بعدی هم توجه گردد.

 اطلاعیه شماره ۳ : قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

         ضمن تبریک ، به دانشجویان عزیز به اطلاع می رساند:

ثبت نام مرحله اول :کلیه دانشجویان پذیرفته شده الزاماً بایستی از روز دوشتبه تاریخ  ۱۴۰۱/۷/۴  الی روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۷ برای مرحله اول ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی مهرو بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد

                                  ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود 

۱-نحوه ثبت نام: مراجعه به سامانه مدیریت آموزشHamava.mubabol.ac.ir

مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

۲-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

۲-۱. اسکن صفحات شناسنامه 

۲-۲. اسکن کارت ملی پشت و رو

۲-۳.عکس۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد

۲-۴.اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

۲-۵.اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

۲-۶.اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

۲-۷.اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

۲-۸.اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک  

۲-۹.اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه

۳ -درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(اطلاعیه پیوست)

۴- درخواست تاییدیه تحصیلی

(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کد پیگیری را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکر:فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

۵- فرمهای انجام معاینات دوره ای و تکمیل فرم پیوستی: معاینات دانشجویان نزد پزشک خانواده خود تکمیل و نزد خود نگه داشته در روز تحویل حضوری مدارک ارائه گردد. لطفا برای دریافت فرم اینجا کلیک نمایید .

۶- اطلاعات مورد نیاز برای ستاد شاهد و ایثارگر :   لطفا برای دریافت فرم   اینجا کلیک نمایید .

۷-برای دریافت فرم رفاهی و فرم تعهد پوشش لطفا اینجا کلیک کنید .

تذکر  مهم  : تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی (مرحله 1 ثبت نام) ،اسکن وارسال نموده اندرا در قالب یک سی دی در روز تحویل مدارک به همراه اصل مدارک(دیپلم ریزنمرات ویک سری فتو کپی آنان،شش قطعه عکس پشت نویسی شده  وفرمهای تکمیل شده) در روزهای ثبت نام که توضیحاََ  " تحویل مدارک برای پذیرفته شدگان نیمه اول و دوم می باشد " به همراه داشته باشند.

- فرمهای آموزشی لازم برای تکمیل  از اینجا دانلود و تکمیل و در زمان ارسال مدارک ، ضمیمه گردد.

توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل فرمهای شماره ۱ و ۴ و ۶ نمی باشد.

شروع کلاسها برای پذیرفته شدگان نیمه اول از روز شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۶ می باشد..

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز)معاونت آموزشی، اداره آموزش کل

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی—۳۲۲۰۸۱۴۳-۳۲۲۰۸۱۴۵ –امورپذیرش وثبت نام - داخلی ۲۰۲و۱۵۴ خدمات ماشینی داخلی ۱۵۵ تماس بگیرید.

 کدپستی :۴۷۷۴۵-۴۷۱۷۶

کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی:

جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام الکترونیکی

 و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیام های ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجدداً بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام با تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت می کنید. ( در صورتیکه تمام برگه های ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است)

  لطفا به اطلاعیه های بعدی هم توجه گردد.                   

اطلاعیه شماره ۲ / قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

ثبت نام دو مرحله ای در روزهای اعلامی مشروحه زیل انجام می پذیرد:  

  ۱- ثبت نام مرحله اول مجازی : از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۴ لغایت پنج شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۷

  ۲- ثبت نام مرحله دوم که تحویل مدارک به صورت حضوری می باشد از روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۰ لغایت سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۲

  ۳- شروع کلاسها از روز شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۶ 

     توجه: مدارک جهت ثبت نام مجازی و حضوری ، در اطلاعیه شماره بعدی  تا آخر وقت ساعت اداری روز شنبه  تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲ به اطلاع عزیزان رسانده خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۱ / قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۱
با سلام و عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، به اطلاع می رساند، تمام اطلاعات مورد نیاز برای انجام فرآیند ثبت نام و نحوه تحویل مدارک، به محض وصول اسامی از سازمان سنجش و از طریق همین سایت اعلام می گردد.
 تمامی اطلاعات مورد نیاز متعاقبا از همین طریق در اطلاعیه های بعدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.