نشست صمیمانه فعالان فرهنگی و دانشجویی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل :مراسم ضیافت افطاری فعالان فرهنگی ودانشجویی دانشگاه روز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱  در سالن شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

این مراسم با حضور"دکتر سید علی مظفرپور "سرپرست دانشگاه و "دکتر مهدی محمدیان" معاون فرهنگی و دانشجویی، "دکتر علی منفرد  "معاون توسعه  مدیریت ومنابع دانشگاه، روسای دانشکده ها،  مدیران دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی  و دانشجویان  فعال در تشکل ها، شورای صنفی، کانون ها، کمیته تحقیقات ، هیئت دانشجویی، انجمن های ورزشی، انجمن علمی، همتایاران مشاوره ونمایندگان سوئیت های فرهنگی در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.
مراسم  با اجرای فائزه حسینی یکی از دانشجویان فعال فرهنگی آغاز شد و علی عرفان زاده دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آیاتی از قرآن  کریم را تلاوت نمود.
از دیگر بخش های مراسم خیر مقدم دکتر محمدیان معاون فرهنگی و دانشجویی و همچنین سخنرانی دکتر سید علی مظفرپور سرپرست دانشگاه با دانشجویان بود که به بیان انتظارات خود از دانشجویان و وظایف خطیر فعالین دانشجویی در سطح دانشگاه پرداخت.
وی افزود :دانشجویان باید به سه تاکید رهبری مبنی بر ورزشی، تهذیب و تحصیل  اهتمام بورزند و به کار گروهی بپردازند از تک بعدی بودن در همه عرصه های زندگی اجتناب کنند.
در ادامه اجرای تواشیح از بخش های جذاب برنامه بود که مورد توجه جمع حاضر در سالن قرار گرفت.
همچنین حجت الاسلام دکتر حیدریان در بیاناتی کوتاه در خصوص استفاده از فرصت شبهای قدر و تفکر و تامل در باب زندگی و خود سازی پرداختند.
 در پایان مراسم  ازدانشجویان حاضر در مراسم با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد  .
شایان ذکر است که بعد از اذان مغرب و اقامه نماز جماعت  در مسجد امام علی (ع) دانشگاه ،کلیه مهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم در سلف سرویس دانشگاه به صرف افطار پرداختند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری: