گروه های سنی بعد از دریافت پیامک تزریق واکسن مراجعه کنند/ برای دریافت واکسن تجمع نکنید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر جوانیان گفت: گروه های سنی مشخص شده فقط با پیامک مراجعه نمایند.

دکتر جوانیان«معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل» گفت: علاوه‌ بر تمامی مراکز بهداشت روستایی و شهری، دو مرکز تجمیعی در مصلای جمعه و سالن ورزشی داشنگاه علوم پزشکی بابل و یک مرکز خودرویی در پارک پردیس واقع در جاده قدیم آمل به بابل، پارک پردیس داریم تا دسترسی عزیزان جهت دریافت واکسن راحت‌تر باشد.

وی بیان داشت: عزیزان می‌توانند برای دسترسی واکسن به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام کنند و پیامکی برای آن‌ها خواهد آمد و بر اساس زمانی‌که در پیامک مشخص شد در همان ساعت مراجعه کنند تا خدمت بهتری بگیرند.

این مسئول ادامه داد: تقاضا می کنم گروه های سنی مشخص شده فقط با پیامک مراجعه نمایند.
دکتر جوانیان افزود: درحال‌حاضر متأسفانه اکثراً مراجعه حضوری دارند و این باعث شده ما تجمع را داشته‌ باشیم و در این تجمعات متأسفانه امکان ابتلای عزیزان به کرونا هست.

وی گفت: کسانی که آشنا با فضای مجازی نیستند می‌توانند به مراکز بهداشتی خودشان در شهر یا روستا مراجعه کنند و واکسن خودشان را دریافت کنند و علاوه ‌بر این می‌توانند به سایت خودرویی ما در جاده قدیم آمل به بابل واقع در مجتمع پردیس مراجعه نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: سوالهای مربوط به واکسن را از شماره های 32332876 و 32361045 و همچنین 3502-011 (مربوط به سالن دانشگاه) بپرسید.

اشتراک گذاری: