امکان خدمت‌رسانی به حداقل ۴۰۰ بیمار سرپایی در مرکز بستری موقت بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر سیدمصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: از اره اندازی مرکز موقت بستری بیماران مبتلا به کرونا در بابل خبر داد.

دکتر مصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت:  پیک پنجم کرونا با شدت و وسعت زیادی در حال گسترش در استان است و تعداد موارد نیازمند دریافت درمان چه سرپایی، چه بستری موقت، چه بستری بیمارستانی روز به روز در حال افزایش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: بیمارستان‌های استان به خصوص شهرستان بابل با افزایش تراکم با فقدان تخت بستری مواجه شدند و به همین منظور دانشگاه علوم‌پزشکی بابل تصمیم گرفت یک مرکز خارج بیمارستانی را برای ارائه خدمت و درمان بیماران که نیازمند بستری موقت در بیمارستان‌ها هستند، تاسیس و راه اندازی کند.

این مسئول ادامه داد: در ورزشگاه مخابرات ۸۰ تخت بستری موقت بیمارستانی ایجاد شده که قابلیت این را دارد در طول یک شبانه روز در حدود ۴۰۰ بیمار بستری موقت مبتلا به کرونا که توسط پزشکان معالج ویزیت و دستور بستری موقت را دارند را پذیرش کنیم.

دکتر قاسم زاده اذعان داشت: مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با ظرفیت اولیه ۸۰ تخت در سالن ورزشی مخابرات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، سپاه پاسداران، مخابرات، هلال‌احمر و خیرین بابل از امروز آغاز بکار نمود.

وی با اشاره به اینکه بیماران باید حتما نامه از بیمارستان یا پزشک متخصص عفونی یا داخلی داشته باشند، گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که همکاران ما و همه بیمارستان‌های انجام می دهند بتوانیم این پیک پنجم کرونا را از سر بگذرونیم.

اشتراک گذاری: