برگزاری آزمون مصاحبه دکترای تخصصی طب ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی: خانم دکتر معینی معاون آموزشی دانشکده طب ایرانی از برگزاری آزمون دکترای تخصصی (Ph.D) رشته طب ایرانی سال ۹۷ طبق روال هر سال در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه در کشور خبر داد و گفت: آزمون کتبی همزمان با سایر رشته های تخصصی پزشکی در اردیبهشت ۹۷ و آزمون مصاحبه این رشته به صورت متمرکز و در دو دانشگاه کشور (دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی بابل) با حضور اساتید مدعو از کشور برگزار گردید.

وی عنوان داشت: داوطلبینی که حد نصاب آزمون کتبی را به دست آورده بودند توسط اداره سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، برای شرکت در آزمون مصاحبه دعوت شدند و افرادی که تمایل به انتخاب دانشگاه های مشهد، ساری و بابل را داشتند در مصاحبه برگزار شده در دانشگاه علوم پزشکی بابل شرکت نمودند.
معاون آموزشی دانشکده طب ایرانی خاطر نشان کرد: مصاحبه با حضور ۱۸ نفر از داوطلبین از سراسر کشور و ۱۲ نفر از اساتید مدعو از دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، ساری، گرگان و بابل در تاریخ ۳۱ تیر در محل دانشکده طب ایرانی دانشگاه برگزار گردید و دکتر محمود خدادوست، مدیر دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت به عنوان ناظر وزارت بهداشت در این جلسه حضور داشت.
خانم دکتر معینی اظهار داشت: مراحل آزمون با هماهنگی کامل دانشکده طب ایرانی بابل و دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه طراحی و اجرا گردید.
لازم به ذکر است که آزمون تخصصی رشته طب ایرانی هر ساله برای ورود پزشکان علاقمند به رشته تخصصی طب ایرانی توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد.

اشتراک گذاری: