فراخوان جذب بهورز در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل

اطلاعیه شماره ۱۳ آزمون جذب بهورزی:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون جذب بهورز ، اسامی نهایی پذیرفته شدگان به شرح لیست پیوست اعلام می گردد.

ضمنا جهت انجام فرآیند گزینش ، متعاقبا از طرف هسته گزینش دانشگاه با پذیرفته شدگان تماس حاصل خواهد شد.

فلذا از مراجعه حضوری و تلفنی به دانشگاه اکیداٌ خودداری فرمایید.

برای دریافت لیست پذیرفته شدگان مقطع دیپلم اینجا کلیک کنید. 

برای دریافت لیست پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی اینجا کلیک کنید. 

اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون جذب بهورزی:

تاریخ و زمان مصاحبه آزمون بهورزی اعلام گردید

برای دریافت اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه شماره ۱۱ آزمون جذب بهورزی:

ضمن معرفی اسامی پذیرفته شدگان جهت انجام فرآیند مصاحبه و معاینات پزشکی بر اساس نتایج آزمون کتبی، توجّه کلیه داوطلبین را به نکاتی چند جلب می‌نماییم :

1) نمره حد نصاب آزمون کتبی در روستاهای تک داوطلب با توجه به مفاد فراخوان بدون تغییر باقی ماند.

2) صرفا در مقطع دیپلم و در روستاهای بیش از یک داوطلب با توجه به مفاد  فراخوان و مصوّبه ی کمیته آزمون، نمره حد نصاب آزمون کتبی بمنظور تکمیل ظرفیت و رعایت شرط حداقل افراد لازم جهت دعوت به فرآیند مصاحبه تقلیل یافته است.

*  نمره کتبی همانگونه که در فراخوان اعلام گردید۶۰ درصد ازکل ّنمره ی آزمون را تشکیل می دهدکه پس از مصاحبه(۴۰% از کل نمره آزمون) و جمع بندی نمرات، نفرات  برتر به گزینش معرّفی خواهند شد.

3) قبل از مصاحبه ارزیابی سلامت جسمی وروانی از الزامات می باشد . مدعوین مصاحبه پس از تایید صحت سلامت جهت کار بهورزی به مصاحبه معرفی خواهند شد.

4) داوطلبان بهورز زن غیر ایثارگر در مقطع کارشناسی‌ روستای خردونکلا که موفق به کسب نمره‌ی حد نصاب گردیدند  و داوطلبان سایر روستا ها که حدّنصاب لازم را کسب نمودند  برای پذیرش در ردیف های خالی از ظرفیت ناشی از عدم وجود داوطلب و یا عدم کسب نمره ی حدنصاب  در روستای تک داوطلب در رقابت خواهند بود.

5) تاریخ انجام معاینات پزشکی و مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد. 

6)پذیرش نهایی پس‌از انجام فرآیند مصاحبه وگزینش خواهد بود.

تذکر مهم : ترتیب اسامی بر اساس حروف الفبا می باشد.

جهت دریافت لیست مصاحبه مقطع دیپلم اینجا کلیک کنید. 

جهت دریافت لیست مصاحبه مقطع کارشناسی اینجا کلیک کنید. 

اطلاعیه شماره ۱۰ آزمون جذب بهورزی:

پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به آدرس ذیل مراجعه فرمائید.

تذکر۱:  کارت ورود به جلسه صرفاً برای داوطلبان واجد شرایط صادر گردید.

تذکر ۲: در صورت نداشتن تصویر در سامانه آزمون حتما نسبت به بارگزاری تصویر در هنگام دریافت کارت اقدام فرمائید.

https://estekhdami.mubabol.ac.ir/Volunteers/Login

اطلاعیه شماره ۹ آزمون جذب بهورزی:

پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند تاریخ برگزاری آزمون بهورزی، زمان جمعه  1402/11/13 ساعت 9 صبح می باشد.

داوطلبانی که در رشته محل انتخابی، واجد شرایط پذیرش نشده اند، طبق اطلاعیه های پیشین در رقابت با سایر داوطلبانی که در رشته محل‌هایی که تعداد داوطلبین آن به حد نصاب لازم نرسیده و یا ظرفیت آن تکمیل نگردیده است، قرار خواهند گرفت.
زمان و لینک دریافت کارت متعقابا از طریق سایت دانشگاه اعلام می گردد.

 

مکان آزمون:

دانشگاه علوم پزشکی بابل -ساختمان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی 

مدارک لازم :

کارت ملی و شناسنامه عکس دار - مداد -پاک کن 

- حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در سالن امتحان ضروری می باشد.

 

اطلاعیه شماره ۸ آزمون جذب بهورزی: 

پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند تاریخ برگزاری آزمون، روز جمعه  مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ می باشد.
 ضمناً اسامی افراد مجاز به شرکت در آزمون فوق ، نحوه و زمان توزیع کارت ورود به جلسه و نحوه ورود به درگاه پرداخت وجه ثبت نام و ساعت برگزاری آزمون متعاقباً از طریق همین سایت اعلام می گردد . فلذا داوطلبین از هرگونه مراجعه حضوری به معاونت توسعه و آموزشگاه بهورزی جداً خودداری فرمایند.

اطلاعیه شماره ۷ آزمون جذب بهورزی: 


به اطلاع داوطلبان  محترم آزمون بهورزی می رساند، پیرو اطلاعیه های ۱ تا ۶ و با توجه به عدم ثبت نام داوطلبان در برخی کد شغل محل ها با شرایط اختصاصی پذیرش نیروی مرد، مهلت ثبت نام صرفاً برای کد محل های ذیل و فقط برای داوطلبین مرد با مدرک تحصیلی مدرک دیپلم (مدرک تحصیلی پایان دوره پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه) از تاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ لغایت سه شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ تمدید می گردد.
ضمناً تاکید می گردد این داوطلبین پس از ثبت نام اینترنتی می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ اصل مدارک ثبت نامی از جمله «فرم تایید بومی بودن» مندرج در اطلاعیه شماره ۲ را به صورت حضوری به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

برای دریافت فایل فراخوان آزمون بهورزی اینجا (فایل راهنمای پیوست) کلیک کنید.

فرم تایید بومی بودن(فایل پیوست)

ثبت نام ازمتقاضیان به صورت الکترونیکی از طریق سایت زیر انجام می شود.

https://estekhdami.mubabol.ac.ir
 

اطلاعیه شماره ۶ آزمون جذب بهورزی:  
 

به اطلاع داوطلبان  محترم آزمون بهورزی می رساند، پیرو اطلاعیه های ۱ تا ۵ و با توجه به عدم ثبت نام داوطلبان در برخی کد شغل محل ها با شرایط اختصاصی پذیرش نیروی مرد، مهلت ثبت نام صرفاً برای کد محل های ذیل و فقط برای داوطلبین مرد با مدرک تحصیلی کاردان و کارشناس  در رشته های پرستاری، بهداشت عمومی و بهداشت محیط(منطبق با شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون، اطلاعیه شماره ۱) از تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ تمدید می گردد.
ضمناً تاکید می گردد این داوطلبین پس از ثبت نام اینترنتی می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ اصل مدارک ثبت نامی از جمله «فرم تایید بومی بودن» مندرج در اطلاعیه شماره ۲ را به صورت حضوری به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

اطلاعیه شماره ۵ آزمون جذب بهورزی:

به اطلاع داوطلبان محترم آزمون بهورزی می رساند، مهلت تحویل حضوری اصل مدارک به آموزشگاه بهورزی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ تمدید گردید.

اطلاعیه شماره ۴ آزمون جذب بهورزی:

 به اطلاع داوطلبان محترم آزمون بهورزی می رساند، مهلت ثبت نام از روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ لغایت پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ تمدید می گردد. همچنین آخرین مهلت تحویل حضوری اصل مدارک به آموزشگاه بهورزی روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ می باشد.

اطلاعیه شماره ۳ آزمون جذب بهورزی:

قابل توجه داوطلبان محترم بهورزی، همانگونه که در فراخوان ذکر شد علاوه بر ثبت نام الکترونیکی مدارک بصورت دستی تحویل مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی برنامه های جامع سلامت گردد.

اطلاعیه شماره ۲ آزمون جذب بهورزی:

پیرو اطلاعیه شماره 1، با توجه به بخش ج، بند 7-3  فراخوان آزمون جذب بهورزی، نحوه ثبت نام ومدارک موردنیاز، کلیه متقاضیان ثبت نام ملزم می‌باشند که فرم مبنی بر بومی بودن را دریافت، تکمیل و به همراه سایر مدارک مورد نیاز به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

برای تایید بومی بودن اینجا کلیک کنید 

اطلاعیه شماره ۱ آزمون جذب بهورزی:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، این دانشگاه برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه ، طبق مفاد آخرین دستورالعمل اجرایی پذیرش بهورز مصوب هیات امنا وزارت بهداشت و درمان، مورخ 24/07/1401 به تعداد 58 بهورز در قالب قرارداد کارمعین و به استناد مجوز شماره 151609 مورخ 27/03/1398 و شماره 102558 مورخ 13/12/1401  سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد 10 بهورز در قالب پیمانی از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون تخصصی، مصاحبه و احراز صلاحیت‌های عمومی براساس قانون گزینش معلّمان و کارکنان آموزش و پرورش تسری به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمانها و  موسسات و شرکتهای دولتی مصوب 9/2/75 مجلس شورای اسلامی برای رشته شغلی بهورزی پذیرش می نماید.
  پذیرفته شدگان پس از طی دوره تطبیقی مهارت بهورزی و قبولی به صورت قراردادکار معیّن یا پیمانی و صرفاً جهت خدمت در خانه‌های بهداشت مورد نیاز بکارگیری خواهند شد.

برای دریافت فایل فراخوان آزمون بهورزی اینجا کلیک کنید

ثبت نام ازمتقاضیان به صورت الکترونیکی از طریق سایت زیر انجام می شود. 

https://estekhdami.mubabol.ac.ir

اشتراک گذاری: