اطلاعیه های اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبین آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل که بر اساس کارنامه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور مورخ ۲۳ اسفند ۹۹ برای مرحله بررسی مدارک معرفی شده اند، می رساند:

در خصوص نحوه، زمان و مکان ارائه مدارک استخدامی به زودی از طریق همین سایت، اطلاع رسانی خواهد شد.

فلذا تا زمان انتشار آگهی مذکور از مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه خودداری فرمایند.

اطلاعیه شماره ۱۰ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه های قبلی به آگاهی مشمولین رشته شغلی کاردان بالینی فوریت‌های پزشکی (افراد تایید شده پس از بررسی مدارک و سنجش BMI) بشرح ذیل می رساند؛

جهت انجام تست ورزش با همراه داشتن لباس ورزشی مناسب، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۹ راس ساعت ۸ صبح به آدرس: خیابان گنج افروز، جنب بیمارستان آیت اله روحانی، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی غدیر مراجعه نمایند.

بدیهی است عدم حضور هرفرد در مدت زمان تعیین شده فوق به منزله غیبت و انصراف از ادامه فرآیند استخدام بوده و به افراد غایب در آزمون مذکور به هیچ وجه فرصت مجددی داده نخواهد شد.

۱-امیر پورحسین

۲-سبحان ولی پور کوتنایی

۳-آیلی مفیدی

۴-سیدهادی حسینی

۵-هادی مرادی

۶-مجید باباجان زاده بارفروش

۷-سید قاسم دلیلی

۸-سید ابراهیم نصیرخوانی

۹-سعید احمدزاده بارفروش

۱۰-هادی داداش زاده

۱۱-امیرحسین رهنمودزاده

۱۲-پویا بابایی

۱۳-سجاد اکبری اسبوکلائی

اطلاعیه شماره ۹ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه های قبلی این دانشگاه، به آگاهی داوطلبان رشته های  شغلی کارشناس تحلیل گر سیستم و کارشناس شبکه  بشرح ذیل می رساند؛

باستناد دستورالعمل 2070/209/د مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۷ اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع، می بایست جهت انجام مصاحبه علمی، افراد بشرح ذیل راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی سمنان (مرکز آزمون الکترونیک) حضور داشته باشند.

کارشناس تحلیل گر سیستم 

۱- الهام عسکری فیروزجایی
۲- شریفه ولی پناه کوتنایی
۳- سید سجاد هادیان امیری

کارشناس شبکه

۱- زهرا قلی زاده
۲- سید حسین رمضان زاده مقری
۳- مهدی سعادتی

الف) تاریخ برگزاری مصاحبه: چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ (راس ساعت ۸ صبح)

ب) مکان مصاحبه : سمنان- دانشگاه علوم پزشکی

*جهت دریافت تصویر دستورالعمل فوق الذکر درخصوص سرفصل سوالات مصاحبه هر رشته شغلی و مقررات وشرایط حضور در محل مصاحبه جهت  اطلاع داوطلبان فوق  اینجا کلیک کنید.

*جهت آگاهی کامل ازمحل وزمان و نحوه مصاحبه به سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به آدرس https://semums.ac.ir مراجعه و اطلاعیه آن دانشگاه را نیز مطالعه نمائید.

اطلاعیه شماره ۸ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه های قبلی این دانشگاه، به آگاهی داوطلبان رشته شغلی مددکار بهداشتی درمانی بشرح ذیل می رساند؛
باستناد دستورالعمل ۱۵۷۴/۲۰۹/د مورخ ۱۴۰۰/۳/۲ اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع، می بایست جهت انجام مصاحبه علمی، راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۵ در سالن توانمندسازی معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه حضور داشته باشند.

فرشته محمدی

فاطمه  ملازاده محلی

مونا  قربانيان

عارفه سرخ سوادكوهی

تذکرات مهم:
* داوطلبان گرامی در هنگام مراجعه جهت مصاحبه می بایست کلیه مستندات مربوط به سوابق گذراندن دوره های آموزشی، مشارکت در پژوهش، تالیف و یا ترجمه کتاب(نظیر ارائه گواهی دوره های آموزشی مرتبط در حیطه مددکاری اجتماعی، پرینت صفحه اول مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی، پرینت شناسنامه طرح های پژوهشی، پرینت جلد و شناسنامه کتاب چاپ شده و ...) را بهمراه داشته باشند.

* با توجه به اعمال محدودیت های ویژه مقابله با بیماری کرونا، تاکید می گردد از حضور همراه در محل مصاحبه جدا" خودداری گردد.

* بدیهی است با توجه به زمانبندی تعیین شده و ابلاغی از سوی وزارت متبوع، زمان مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و عدم حضور داوطلب در زمان و مکان اعلام شده، به منزله انصراف قطعی از فرآیند جذب و استخدام در دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.

اطلاعیه شماره ۷ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان  و پیرو اطلاعیه های قبلی این دانشگاه ، به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی (افرادی که در کارنامه ایشان در قسمت وضعیت داوطلب، عبارت: «« شما برای طی مرحله  بررسی مدارک معرفی می شوید»» قید گردیده است) و در زمان ثبت نام و خوداظهاری اولیه فیلد مربوط به برخورداری از امتیاز فعالیت مستقیم با بیمار کرونایی را تکمیل نموده و نمره مربوطه در کارنامه ایشان لحاظ و درج گردیده است، میرساند؛ براساس تفکیک صورت گرفته در ۳ طیف زیر می بایست عمل نمایند:

۱- داوطلبانی که از امتیاز فعالیت مستقیم با بیمار کرونایی در مجموعه این دانشگاه استفاده نموده اند به واسطه اشتغال در واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقیما به بیماران کرونایی ارائه خدمت می نمودند، نیازی به بارگذاری فرم خاصی نداشته و کمیته ویژه برخورداری از این امتیاز با حضور مسوولین مربوطه دانشگاه متشکل از مدیران و کارشناسان معاونتهای متناظر دانشگاه، (درمانی – بهداشتی – توسعه) محل اشتغال فرد و واحدهای نظارتی حسب دستورالعمل، نسبت به بررسی و تکمیل فرم مذکور برای هر فرد اقدام خواهد نمود.

۲-داوطلبانی که درسایر دانشگاه های علوم پزشکی پذیرفته شده اند ولی از امتیاز فعالیت مستقیم با بیمار کرونایی در مجموعه این دانشگاه استفاده نموده اند به واسطه اشتغال در واحدهای کرونایی تائید شده زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقیما به بیماران کرونایی ارائه خدمت می نمودند جهت تکمیل فرم مربوطه، حسب محل خدمت خود، درصورت اشتغال در مراکز درمانی (آیت اله روحانی – شهید یحیی نژاد – شهید بهشتی – کودکان امیرکلا) به مدیرپرستاری آن مرکز ویا اشتغال درمراکز بهداشتی زیر مجموعه معاونت بهداشتی به معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه ویا اشتغال در مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابل به ریاست اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابل مراجعه نمایند و پس ازتکمیل فرم از طریق کارگزینی واحد محل خدمت طی نامه رسمی به مدیریت منابع انسانی این دانشگاه ارسال ،  تابا دانشگاه محل پذیرش داوطلب مکانبه رسمی صورت پذیرد.

۳- داوطلبانی که دردانشگاه علوم پزشکی بابل پذیرفته شده اند ولی  ازامتیاز فعالیت مستقیم بابیمارکرونایی درمجموعه دیگر دانشگاههای علوم پزشکی استفاده نموده اند جهت تکمیل فرم مربوطه به محل خدمت ودانشگاه مربوطه مراجعه نموده و فرم تکمیل شده می بایست ازطریق نامه رسمی اداری دانشگاه مربوطه تا پایان روز چهارشنبه ۵ خرداد سالجاری به این دانشگاه ارسال گردد.

 


اطلاعیه شماره ۶ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 1399 دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ 1399/11/24 مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه پنجم منتشر شده مورخ 1400/1/11 به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی می رساند؛ افرادی که جهت برخورداری از سهمیه بومی مشمول بند الف شرایط بومی مطابق دفترچه راهنمای آزمون نبوده و بر اساس سکونت 10 سال به بالا بومی شهرستان می باشند و می خواهند براساس مفاد بند ج شرایط بومی ازسوابق تحصیلی درمقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه 10 سال سکونت استفاده نمایند، می بایست طبق هماهنگی بعمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل، فرم ذیل را از سایت دریافت و نسبت به تکمیل و تائید آن اقدام و سپس بارگذاری نمایند.

* جهت دریافت فرم گواهی محل اخذ مدرک تحصیلی اینجا کلیک نمایید.


اطلاعیه شماره 5 اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 1399 دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ 1399/11/24 مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه چهارم منتشر شده مورخ 1400/1/10 به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی رشته های شغلی کاردان وکارشناس بالینی فوریتهای پزشکی می رساند؛ زمان انجام سنجش شاخص توده بدنی (BMI) در این دانشگاه از ساعت 9 صبح  لغایت 12 ظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 16 و 1400/1/17 به آدرس: بابل خیابان کشاورز دانشگاه علوم پزشکی پارکینگ شماره 2 سالن ورزشی کارکنان می باشد.
بدیهی است عدم حضور هر فرد در مدت زمان تعیین شده فوق به منزله غیبت و انصراف از ادامه فرآیند استخدام بوده و به افراد غایب در آزمون مذکور به هیچ وجه فرصت مجددی داده نخواهد شد.


اطلاعیه شماره ۴ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ 1399/11/24 مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه سوم منتشر شده مورخ 1400/1/3 به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی می رساند؛ مهلت بارگذاری مستندات مورد نیاز  از طریق سامانه به آدرس  exam.mubabol.ac.ir ، تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1400/1/20 تمدید گردید.


اطلاعیه شماره ۳ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ 1399/11/24 مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان و پیرو اطلاعیه دوم منتشر شده مورخ 1400/1/1 به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی (افرادی که در کارنامه ایشان در قسمت وضعیت داوطلب، عبارت: «« شما برای طی مرحله  بررسی مدارک معرفی می شوید»» قید گردیده است) می رساند؛ جهت احراز صحت اطلاعات خود اظهاری درج شده در فرم ثبت نام نسبت به بارگذاری مستندات مورد نیاز  از طریق سامانه ای که به همین منظور تهیه گردیده است  از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/1/4 حداکثر لغایت تاساعت 24 روز جمعه مورخ 1400/1/13 به آدرس exam.mubabol.ac.ir اقدام نمایند:

 تذکرات مهم:

  • مشمولین محترم می بایست ابتدا مفاد اطلاعیه دوم را با دقت مطالعه نموده و سپس نسبت به ورود به سامانه و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
  • مجددا تاکید می گردد به دلیل محدودیت های موجود برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، ارائه مستندات مورد نیاز صرفا به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه فوق امکان پذیر می باشد. فلذا از مراجعه حضوری به این دانشگاه جدا خودداری گردد.
  • مشمولین محترم پس از ورود اولیه به سامانه فوق، تذکرات مهم درج شده درخصوص نحوه پیش نمایش و بارگذاری مستندات و ... را به دقت مطالعه فرمایند.
  • ثبت نهایی مستندات به منزله پایان فرآیند بارگذاری بوده و بدیهی است پس از کلیک بر روی گزینه مذکور امکان افزودن مدارک جدید وجود نخواهد داشت، فلذا افراد می بایست قبل از تائید نهایی از صحت و تکمیل بودن کلیه مستندات مورد نیاز اطمینان حاصل نمایند.
  • ضمنا  شماره تلفن  32194721-011 در ساعت اداری آماده پاسخگویی به سئوالات واجدین شرایط می باشد.
  • مسئولیت صحت مستندات بارگذاری شده صرفا بر عهده خود داوطلب می باشد.
  • هرگونه اطلاع رسانی از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .

اطلاعیه شماره ۲ اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی بابل

در اجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان، به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی (افرادی که در کارنامه ایشان در قسمت وضعیت داوطلب، عبارت: «« شما برای طی مرحله  بررسی مدارک معرفی می شوید»» قید گردیده است) می رساند؛ جهت احراز صحت اطلاعات خود اظهاری درج شده در فرم ثبت نام نسبت به فراهم نمودن و آماده سازی  مستندات مورد نیاز بشرح ذیل اقدام نمایند:

 تذکر مهم:
به دلیل محدودیت های موجود برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، سامانه ای جهت بارگذاری مستندات طراحی شده که لینک آن به زودی از طریق همین وب سایت در اختیار افراد مشمول قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد شد. فلذا از مراجعه حضوری به این دانشگاه جدا" خودداری گردد.

- جهت دریافت لیست مدارک مورد نیاز برای بارگذاری اینجا کلیک کنید.

- جهت دریافت فرم سوابق تایید کرونا اینجا کلیک کنید.

- جهت دریافت فرم استشهاد محل سکونت اینجا کلیک کنید.

 

اشتراک گذاری: