وبینار آموزشی Finding the right Journal برگزار گردید.

وبینار آموزشی Finding the Right Journal روز یکشنبه مورخ ۲۹ مردادماه ۱۳۹۶ با شرکت بیش از ۴۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک برگزار گردید.

این وبینار که توسط دبیرخانه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و با همکاری بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار گردید به مدت ۳ ساعت بصورت تعاملی در خصوص نحوه انتخاب مجله مناسب برای انتشار مقاله، آموزش های لازم ارائه گردید و شاخص های مهم ارزیابی مجلات معرفی شد.

دکتر یمین فیروز مسئول بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در این کارگاه ابراز امیدواری کردند با توجه به نگاه ویژه ای که در برنامه تحول و نوآوری در آموزش به توسعه آموزش مجازی شده است، حرکت دانشگاه به استفاده از فناوری های جدید در آموزش های پزشکی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. ایشان این وبینار را اولین تجربه رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در حوزه آموزش مجازی دانستند که با کیفیت نسبتا مطلوبی در سطح کلان منطقه یک به اجرا درآمد و امیدوارند این حرکت زمینه لازم را برای استفاده سایر اعضای هیات علمی از امکانات نرم افزاری موجود فراهم نماید.

علاقمندان برای دریافت فایل تصویری و اسلاید کارگاه آموزشی به این صفحه مراجعه کنند. (کلیک کنید)

وبینار آموزشی Finding the right Journal
وبینار آموزشی Finding the right Journal
وبینار آموزشی Finding the right Journal

اشتراک گذاری: