انتقال ۱۰۹۰ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل از ۲۳۶۷۷ ماموریت انجام شده اورژانس بابل در نه ماه  امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رمضانی بیان داشت: اورژانس بابل در نه ماه  امسال در مجموع ۲۳۶۷۷ ماموریت انجام داده است که ۸۲۷۶ ماموریت آن شهری و ۱۵۴۰۱ ماموریت جاده ای بود.
دکتر رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل افزود: اورژانس بابل در مجموع داده است که ۸۲۷۶ ماموریت آن شهری و ۱۵۴۰۱ ماموریت جاده ای بود.
وی در همین راستا ادامه داد: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در نه ماه امسال برای ماموریت‌های شهری ۹دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۴ دقیقه بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل اظهار داشت: در این نه ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل  ۴۹۰۵ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۳۷۰ تصادفی شهری و ۳۵۳۵ تصادفی هم جاده ای بوده است.
این مسئول تصریح کرد: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل در نه ماه سال ۱۴۰۱ را دارد، ماموریت های قلبی با ۱۰۹۰مورد و ماموریت های تنفسی با ۶۷۴مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۰۶ دیگر ماموریت‌های این مرکز بود.
وی اذعان داشت: در نه ماه امسال، ۸۶۶۴۰ بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۳۳۲۳مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری: