همدلی مسئولان شهری و دانشگاهی در سرعت بخشیدن به ساخت دانشکده پرستاری فاطمه الزهرا(س) رامسر

رییس دانشکده پرستاری رامسر از همدلی مسئولان شهری و دانشگاهی در سرعت بخشیدن به ساخت دانشکده پرستاری فاطمه الزهرا(س) رامسر با مساعدت ویژه نماینده مردم رامسر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی رامسر، دکتر شمسعلی‌نیا رییس دانشکده گفت: ساخت پروژه دانشکده جدید پرستاری رامسر با حضور دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر، دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، آقای عشوریان فرماندار، دکتر امینی شاد شهردار، مهندس کیهان ثانی رئیس شورای شهر و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار گردید.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی رامسر با توجه به اینکه این نشست با هدف تسهیل امور جاری در ساخت پروژه دانشکده بوده است، گفت: کلنگ این پروژه با زیربنای ۵۳۰۰ مترمربع در دو طبقه و با بودجه ۹۰۰ میلیارد ریال در زمین ۵ هکتاری متعلق به دانشگاه علوم پزشکی بابل جنب خوابگاه دانشجویان این دانشکده، در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ به زمین زده شد.
وی افزود: این دانشکده یکی از بهترین واحدهای آموزش عالی در غرب استان مازندران می باشد که تاکنون ۱۲۰۰ نفر در رشته پرستاری و بهداشت در مقاطع کاردانی ، کارشناسی وکارشناسی ارشد از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.
گفتنی است دانشکده رامسر یکی از ۹ دانشکده دانشگاه علوم پزشکی بابل می‌باشد.
 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری: