اطلاعیه های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، اطلاعیه های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل در این صفحه بارگزاری می شود.

برای دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها به سایت معاونت آموزش مراجعه کنید.


 

قابل توجه پذیرفته شدگان دستیار تخصص بالینی ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۱۰

با سلام و آرزوی توفيق الهی 

 پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ ۱۴۰۰/۷/۱۷ لغايت ۱۴۰۰/۷/۲۱ براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌می زير با وارد نمودن كدملی به عنوان كد كاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشانی سايت ثبت نامی  https://hamava.mubabol.ac.ir  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتی اقدام فرمايند.

لازم به ذكر است بازه زماني اعلام شده برای  ثبت نام تخصصی تمديد نخواهد شد و كسانی كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايی ثبت نام نگردند به هيچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفی جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره و برنامه کارگاه های بدو ورود دوره دستیاری، متعاقبا از همین سایت اعلام می گردد.

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتی:

۱- اسكن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی كشور یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهميه قبولی

۲- برای دريافت
الف-
 فرم سند تعهد محضری پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم 
ب- فرم وثيقه ملكی پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم 
ج- فرم سندتعهد محضری پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران 
د- فرم وثيقه ملكی پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه نمایید.

۳- برای اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضری، سپردن وثيقه ملكی و شرايط ضامنين با امور حقوقی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

۴- تكميل و اسكن فرم های ثبت نامی شماره (برای دريافت فرم ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید)

۵- اسكن گواهی مبنی بر فراغت از تحصيل تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ (برای دانشجويان ترم آخر)

۶- اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی

۷- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملی و عكس (۴*۳) عكس ۴*۳ 

۸- ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوی بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكر است مستخدمين رسمی و پيمانی ملزم به اسكن مدرك فوق می باشند)

۹- تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه برای آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهی تعويض از مراكز پليس + ۱۰ 

*مشمولین خدمات نظام وظیفه ( شروع سربازی حداکثر تا اول مرداد ماه و برگه ترخیص از نظام وظیفه)

تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلی جهت تمديد معافيت تحصيلی به اطلاعیه بعدی مراجعه نمايند.

۱۰- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروی انسانی

*مدرک که شروع به طرح در فاصله سه ماه از فارغ التحیلی در منطقه محروم

*معافیت از طرح

۱۱- تسويه صندوق رفاه (در صورت تسویه نمودن)( چنانچه فارغ‌التحصيل دانشگاه آزاد ميیباشند نيازی به تسويه ‌حساب ندارند)

۱۲- رونوشت حكم ماموريت آموزشی يا مرخصی بدون حقوق برای پذيرفته شدگانی كه در استخدام رسمی یا پيمانی وزراتخانه ها، سازمان‌ها و نهادها و... مي باشند (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

۱۳- تصوير پروانه دائم (در صورت اخذ و داشتن پروانه)

۱۴- تصوير مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...).

۱۵- تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي (در صورت داشتن

 

هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش  دستياری):

مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش)( ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )

۱- فرم هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش) دو سری از صفحات اول و دوم

۲- دو قطعه عكس پشت نويسي شده

۳- داوطلبانی كه در استخدام رسمی دولت و يا نيروهای نظامی و انتظامی می باشند يك نسخه از حكم كارگزينی ممهور به مهر كارگزينی محل خدمت

 -داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهی (گزينش) می‌بایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند .

 

*: جهت آگاهی از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروری است مجدداً حداكثر بعد از ۴۸ ساعت به سايت ثبت نام مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به دانشگاه پرينت بگیرید.

*: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

 

ارئه مدارک:

* مقتضی است پذيرفته شدگان بمنظور تحویل پاکت حاوی مدارک ذیل ازتاريخ ۱۴۰۰/۷/۱۸ لغایت تاریخ شروع کارگاه ( متعاقبا اعلام می گردد ) به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمايند.

* کلیه مدارک ثبت نامی

 *پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی

*سند تعهد محضری

*عکس ۸ قطعه

*کپی شناسنامه و کارت ملی ۲ سری

 

شماره هاي تماس:

-درصورت هرگونه سوال در خصوص تنظيم سند تعهد محضری ومشاوره حقوقی پيش از اخذ تعهد در دفاتر  اسناد رسمی كشور با دفتر حقوقی دانشگاه با شماره 32194722-011 تماس حاصل نماييد

ضمنا "شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال در خصوص مدارك ثبت نامی ومشكلات رايانه‌ای در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی (داخلی ۲۰۸) و  (قسمت رايانه داخلی ۲۰۳) تماس حاصل نماييد.

 

*دانلود فرم مشخصات و فرم گزینش

*دانلود فرم سند تعهد

*دانلود راهنمای نحوه تنظيم سند تعهد

*دانلود اطلاعیه نظام وظیفه

 

 


قابل توجه پذیرفته شدگان دستیار تخصص بالینی ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۹

با سلام و عرض تبریک ، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم میرساند، فرایند ثبت نام به صورت مجازی بوده و نحوه، زمان و مدارک مورد نیاز متعاقبا اعلام میگردد.


قابل توجه کلیه دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۰ شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال - اطلاعیه ۸

متقاضیان انتقال لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبدا و دریافت شماره دانشجویی از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۰ با مراجعه به وب سایت اداره کل به نشانی https://vsa.behdasht.gov.ir  و مراجعه به سامانه انتقال شاهد نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۷

اطلاعیه نظام وظیفه مربوط به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

۱- دانشجویان مشمول جهت ثبت در خواست معافیت تحصیلی ابتدا باید کد سخا را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت نمایند) دانشجویانی که قبلا جهت دریافت معافیت اقدام نموده وکد سخا را دارند.
نیاز به مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ ندارند.

۲- دانشجویان مشمولی که قبلا نسبت به دریافت معافیت خود اقدام نکرده اند ابتدا باید در سامانه نظام وظیفه به آدرس services.epolice.ir نسبت به ثبت اطلاعات پایه خود اقدام نماید.

۳- سپس نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را در سامانه نظام وظیفه به ادرس services.epolice.ir اقدام نمایند .جهت ورود به سامانه کد کاربری شماره ملی ورمز عبورکد سخا می باشد . ضمنا لازم است در ابتدا فیلم آموزشی که در اینجا بارگزاری شده است را به دقت مشادهده نموده وسپس نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید.

۴- در هنگام ورود به سامانه ابتدا شرایط عمومی سازمان وظیفه عمومی برای شما نمایش داده می شود که با تایید کردن آن وارد سامانه میشوید وسپس پس از وارد کردن اطلاعات شخصی در قسمت در خواست معافیت تحصیلی کد دانشگاه علوم پزشکی بابل  کد 2022 می باشد که با وارد کردن کد عنوان دانشگاه علوم پزشکی بابل را راحت پیدا میکنید سپس در قسمت مقطع تحصیلی توجه نمایید که تمام مقاطع در دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان پزشکی را باید داشته باشد بطور مثال اگر شما در رشته کارشناسی ارشد ایمنی شناسی پذیرفته شده اید در قسمت مقطع تحصیلی عنوان فوق لیسانس پزشکی ناپیوسته را انتخاب میکنید یا اگردر رشته دکترای تخصصی پذیرفته شده اید در قسمت انتخاب مقطع تحصیلی باید عنوان دکترای تخصصی پزشکی را انتخاب کنید.

توجه : پس از ثبت درخواست گزینه بررسی ومشاهده را که در جلوی درخواست ثبت شده قرار دارد راکلیک کرده و نسبت به پرداخت مبلغ مورد درخواست از طریق سامانه فوق اقدام نمایید در صورت عدم پرداخت هزینه مذکور، در خواست شما جهت بررسی و صدورمجوز معافیت موقت تحصیلی در کاربر دانشگاه قابل مشاهده نخواهد شد.

تذکر:

** دارندگان کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم) کفالت، پرشکی، ایثارگران، موارد خاص (یک برگ تصویر از پشت و روی کارت به همراه سایر مدارک ثبت نامی به این دانشگاه ارسال نمایند.

** دارندگان برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون عیب) پزشکی، کفالت (که هنگام قبولی در دانشگاه دارای اعتبار باشد لازم است تصویر برگ را به همراه سایر مدارک ثبت نامی به این دانشگاه ارسال نمایند.

** مشمولان غایب مجاز به شروع به تحصیل در دانشگاه نمی باشند.

** دانشجویان مشمول که فاقد کارت معافیت و پایان خدمت می باشند لازم است با مراجعه به سایت نظام وظیفه نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند.

** آدرس سایت: Services.epolice.ir

 


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۶

 

 پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ ۱۴۰۰/۷/۱۱ لغايت ۱۴۰۰/۷/۱۸ برای تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌مي زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامی  https://hamava.mubabol.ac.ir/CAS/Account/Login  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است بازه زماني اعلام شده براي  ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شد و كساني كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند، به هيچ وجه به دانشکده های مربوطه جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

  ضمناً شروع دوره کلیه پذیرفته شدگان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۴ می باشد.

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتی:

۱- تكميل و اسكن فرم های ثبت نامی شماره (برای دريافت فرم ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید)

۲- اسكن اصل و کپی دانشنامه یا گواهینامه موقت کارشناسی ( یا مدرکی که نشاندهنده ی فراغت از تحصیل باشد)

*لازم به ذکر است دانشجویان سال آخر مجاز به شرکت در آزمون بوده اند، در صورتیکه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ از پایان نامه خود خود دفاع نمایند، قبولی آنها محفوظ  میباشد.

۳- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملی و عكس (۴*۳) 

۴- ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصيل از سوی بالاترين مقام سازمان مربوطه

۵- تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه برای آقايان

تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلی موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهی فراغت از تحصيل مقطع پزشكی عمومی (اعلام فراغت به سازمان وظيفه) جهت تمديد معافيت تحصيلی به آموزش تخصصی دانشكده پزشكی مراجعه نمايند.

۶- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروی انسانی

۷- گواهی عدم بدهی به صندوق رفاه  (كسانيكه آن را دريافت نمودند و چنانچه فارغ‌التحصيل دانشگاه آزاد می باشند نيازی به تسويه ‌حساب ندارند)

۸- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...).

۹- تصوير كارنامه قبولی با ذكر نمره و رتبه قبولی (در صورت داشتن)

۱۰- نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ۸۹/۱۰/۲۱

۱۱- داشتن ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای رشته پرستاری و مراقبتهای ویژه نوزادان

 

هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش کارشناسی ارشد):

مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش) (ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )

۱- فرم هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش) دو سری از صفحات اول و دوم

۲- دو قطعه عكس پشت نويسی شده

۳- داوطلبانی كه در استخدام رسمی دولت و يا نيروهای نظامی و انتظامی می باشند يك نسخه از حكم كارگزينی ممهور به مهر كارگزينی محل خدمت

 -داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهی (گزينش) می‌بایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند .

- داوطلبانی كه در استخدام رسمی دولت و يا نيروهای نظامی و انتظامی می باشند يك نسخه از حكم كارگزينی ممهور به مهر كارگزينی محل خدمت

* در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص می باشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

*قابل توجه پذیرفته شدگان محترم می‌رساند شروع کلاس ها در مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ و بصورت حضوری می‌باشد.

ارئه مدارک:

* مقتضی است پذيرفته شدگان بمنظور تحویل پاکت حاوی مدارک ذیل از تاريخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ لغایت ۱۴۰۰/۷/۱۶ به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمايند.

* کلیه مدارک ثبت نامی

 * پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی

*عکس ۸ قطعه

*کپی شناسنامه و کارت ملی ۲ سری ( تمام صفحات )

*اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

*اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.

*مستندات ۲ سال سابقه کار بالینی تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد) برای رشته پرستاری و مراقبت‌های ویژه نوزادان

*فرم تکمیل مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (قبلا توسط معاونت آموزش یدانشگاه مهر و امضا شده است)

*اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران (استفاده کنندگان سهمیه رزمندگان)

*تایدیه رتبه برتر برای پذیرفته شدگان با استفاه از شرایط استعداد درخشان

 

ضمنا "شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامی ومشكلات رايانه ای در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی ( داخلی 208) و  (قسمت رايانه داخلی 203) تماس حاصل نماييد.

* شایان ذکر است این دانشگاه تعهدی در قبال ارائه خوابگاه ندارد.

*دانلود فرم مشخصات و فرم گزینش

*دانلود لیست دانشکده ها

 


قابل توجه پذیرفته شدگان ۱۴۰۰ در کلیه مقاطع

 

 فرم های ارزیابی دوره ای دانشجویان جدیدالورود - معاونت بهداشتی دانشگاه

 دستورالعمل تسهیلات صندوق رفاه - معاونت فرهنگی دانشگاه

 


نحوه ارسال مدارک به صورت پستی پس از ثبت نام اینترنتی - اطلاعیه شماره ۵

قابل توجه دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ جهت ارسال مدارک به صورت پستی

نحوه ارسال مدارک:

بند ۱:  بصورت پستی از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۷ لغایت ۱۴۰۰/۷/۳۰

مدارک لازم:

۱- تصاویر شناسنامه و کارت ملی یک سری

۲- ۶ قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده

۳- اصل مدارک دیپلم  و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت و ریزنمرات آنان بهمراه یک سری فتوکپی

۴- اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم به همراه ریزنمرات بهمراهیک سری فتوکپی

۵- اصل فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه.

۶- تصویر کارت پایان خدمت دائم، کارت معافیت پزشکی در مدت اعتبار آن ویژه آقایان در صورت داشتن یا تصویر معافیت تحصیلی،  در غیر اینصورت برای صدور معافیت تحصیلی با آدرس Services.epolice.ir نسبت به صبت اطلاعات اقدام لازم انجام گردد.

۷- کلیه فرمهای آموزشی که در ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شده تکمیل وبا تائید امضاء و اثر انگشت و ذکر تاریخ.

۸- CD مربوط به زمان ثبت نام اینترنتی که مدارک مربوطه بارگذاری شده بود.

آدرس پستی برای کلیه دانشجویان: شهرستان بابل- خیابان گنج افروز – دانشگاه علوم پزشکی – معاونت آموزشی- امور پذیرش و ثبت نام


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۴

کلیه دانشجویان اعم از پذیرفته شدگان ورودی مهر و بهمن الزاماً بایستی از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۷ لغایت ۱۴۰۰/۷/۱۴ ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، به دانشجویان عزیز باطلاع می رساند:

کلیه فرآیندثبت نام دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی بابل اعم از ورودی مهر و یابهمن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می گردد، خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید:

 ثبت نام دانشجویان جدید الورود اعم از بومی و غیر بومی فعلا بصورت غیر حضوری انجام می گیرد.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی مهرو بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.

 

 ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود 

زمان ارسال مدارک متعاقباً اعلام می گردد

۱-نحوه ثبت نام: با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش Hamava.mubabol.ac.ir

////مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

۲-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

اسکن صفحات شناسنامه 

اسکن کارت ملی پشت و رو

عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد

اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک  

اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه

درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(اطلاعیه پیوست)

 

درخواست تاییدیه تحصیلی

(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کد پیگیری را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکرفارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

تذکر: تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی اسکن وارسال نموده ایدرا در قالب یک سی دی ویک برگ کد رهگیری در روز تحویل مدارک که زمان آن متعاقبا اعلام می گردد به همراه داشته باشید.

- فرمهای آموزشی لازم برای تکمیل  از اینجا دانلود و تکمیل و در زمان ارسال مدارک ، ضمیمه گردد.

توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل فرمهای شماره ۱ و ۴ و ۶ نمی باشد.

-زمان ارسال  مدارک فیزیکی متعاقبا اعلام می گردد.

شروع کلاسهای ورودی مهر از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۷ خواهد بود.

 برای شرکت در کلاس های مجازی می توانند از طریق سامانه آموزشی نوید به آدرس https://mubabolnavid.vums.ac.ir  با نام کاربری شماره دانشجویی @email.com و رمز عبور sp123456 وارد سامانه شده و از کلاس های مجازی استفاده نمایند. شماره تماس ۰۱۱۳۵۱۳۲۰۲۱ آماده پاسخگویی به دانشجویان عزیز می باشد. 

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز)معاونت آموزشی، اداره آموزش کل

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی—32208143-32208145 –امورپذیرش وثبت نام - داخلی 202////خدمات ماشینی داخلی 155///تماس بگیرید.

 کدپستی :47745-47176

 

کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی:

جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام الکترونیکی

 و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیام های ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجدداً بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام با تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت می کنید. ( در صورتیکه تمام برگه های ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است)


شماره تلفن‌های دانشکده‌ها جهت رفع مشکلات احتمالی

# دانشکده شماره تماس
۱ دانشکده پزشکی 32192034
۲ دانشکده دندانپزشکی 32297951
۳ دانشکده پیراپزشکی 32190479
32235210
32190105
32190056
۴ دانشکده پرستاری و مامایی رامسر 55221586
۵ دانشکده پرستاری و مامایی بابل 32190618
۶ دانشکده پردیس خودگردان (بین الملل) 32250824-5
۷ دانشکده بهداشت 32190101
۸ دانشکده توانبخشی 32194641

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۳

باسلام و خیرمقدم به پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ این دانشگاه باستحضار میرساند:

 بعداز ثبت نام به صورت مجازی به آدرس:hamava.mubabol.ac.ir از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳ لغایت ۱۴۰۰/۷/۷، تمامی دانشجویان موظف می باشند مدارک مورد نیاز مشروحه ذیل را از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۶ تا تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲ از طرق پست به آدرس :بابل- خیابان کشاورز ( گنج افروز ) -دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی –معاونت آموزشی –امور پذیرش وثبت نام ارسال نمایند:

۱- عکس تهیه شده در سال جاری ۶ قطعه پشت نویسی شده

۲- تصویر شناسنامه از تمام صفحات ۱ سری

۳- تصویر کارت ملی پشت و روی آن ۱ سری

۴- اصل گواهی مدرک کاردانی بهمراه یک برگ فتوکپی آن

*** برای آن دسته از پذیرفته شدگان که ارایه اصل مدرک کاردانی امکانپذیر نباشدلازم است اصل گواهی تاییدشده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک کاردانی با محتوای فرم شماره۷ (فرم های دانلودی) ارسال نمایند

۵-اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر(طرح نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

۶-مجوز ادامه تحصل یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

۷-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) شامل کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت  در غیر اینصورت مشمولان نظام وظیفه عمومی با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس   http://services.epolice.ir/

نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند . 

تذکر: تمام فرمهای ضروری که در اینجا بارگزاری شده است. بعداز دانلود و پرینت تکمیل و تایید، بهمراه مدارک ارسال گردد.


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۲

ثبت نام به صورت مجازی به آدرس hamava.mubabol.ac.ir از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳ لغایت ۱۴۰۰/۷/۷ انجام می گردد.

سلام و خیرمقدم به پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ این دانشگاه باستحضار میرساند:

ثبت نام به صورت مجازی به آدرس hamava.mubabol.ac.ir از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳ لغایت ۱۴۰۰/۷/۷ انجام می گردد.

تمامی دانشجویان موظف می باشند مدارک مورد نیاز مشروحه ذیل را اسکن و در زمان مقرر در سامانه بارگذاری نمایند.

۱- عکس تهیه شده در سال جاری
۲- تصویر شناسنامه از تمام صفحات
۳- تصویر کارت ملی پشت وروی آن
۴- اصل گواهی مدرک کاردانی

*** برای آن دسته از پذیرفته شدگان که ارایه اصل مدرک کاردانی امکانپذیر نباشدلازم است اصل گواهی تاییدشده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک کاردانی با محتوای فرم شماره۷ (فرم های دانلودی) ارایه نمایند.

۵-اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر(طرح نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن
۶-مجوز ادامه تحصل یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
۷-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) شامل کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت  در غیر اینصورت مشمولان نظام وظیفه عمومی با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس http://services.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.      
 


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره ۱

با سلام و عرض تبریک، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم میرساند، فرایند ثبت نام به صورت مجازی بوده و نحوه، زمان و مدارک مورد نیاز متعاقبا اعلام میگردد.

 

اشتراک گذاری: