برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، جلسه برنامه ریزی آموزش ستاد کرونا با حضور دکتر فرزان خیر خواه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران ستاد و روسای دانشکده های تابعه برگزار شد.

پیشنهادات و مصوبات جلسه که با تصمیم گیری اعضاء اتخاذ گردید به شرح ذیل می باشد:

پرسنل دانشکده های تابعه به میزان حداقل پنجاه درصد حضور و با نظارت و صلاحدید ریاست دانشکده ها جهت انجام امور آموزشی حضور داشته باشند.

دانشکده های پرستاری و مامایی رامسر و بابل، بهداشت و پیراپزشکی(به جز دانشجویان رادیولوژی و رادیوتراپی با نظر دانشکده) به مدت ده روز با ادامه آموزش مجازی و جبران کارآموزیها در پایان ترم جاری، تعطیل خواهند بود. 

دانشکده توانبخشی با کاهش ساعت آموزش بیمارستانی و جبران کارآموزیها در صورت نیاز، به آموزش حضوری ادامه خواهد داد. 

دانشکده دندانپزشکی حضور دستیاران مشابه قبل و نظر به آموزش پلکانی دانشجویان ترمهای آخر، به آموزش خود ادامه خواهد داد، لازم به ذکر است دانشجویان دندانپزشکی در لیست اولویت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت. 

دانشکده پزشکی حضور دستیاران مانند قبل، کارورزان به صورت کشیک و پست کشیک، و کارآموزان ادامه آموزش به صورت مجازی و عیرحضوری در این ده روز برنامه ریزی خواهد شد.

دانشکده پردیس بین الملل در رشته های پرستاری، توانبخشی، پزشکی و دندانپزشکی مطابق مصوبات دانشکده های مربوطه خواهد بود.
آموزش دانشجویان دکترای تخصصی به صورت حضوری و کارشناسی ارشد با اولویت حضور و در شرایط خاص با نظر مدیران گروه و اجازه دانشکده به صورت مجازی خواهد بود.

در همه موارد، داوطلبانه بودن حضور دانشجویان و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید می باشد. جهت دانشجویان پرستاری و مامایی و نیز سایر دانشجویان با اعلام اولویت بندی دانشکده ها، در لیست واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

مقرر گردید در شرایط قرمز بحران کرونا فعالیت اعضای محترم هیات علمی بالینی کمافی السابق ادامه یابد و ساعت حضور اعضای محترم هیات علمی علوم پایه نیز کمتر از ۵۰% آیین نامه اداری و استخدامی نباشد.

اشتراک گذاری: