بازگشایی بازار حساسیت مردم در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بازگشایی بازار و اصناف حساسیت مردم در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکست کرونا را بیشتر کند و این امر را بر عادی شدن شرایط تلقی نکنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر فرزاد جلالی روز دوشنبه در نشست ستاد بحران مبارزه با کرونا در دانشگاه که با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت برگزار شد؛ افزود: مردم آغاز فعالیت اصناف و بازاریان را شکست ویروس کرونا تلقی نکنند و همواره خطر در کمین خانواده ها و افرادی است که هشدارهای بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بازار به طور کامل فعالیت خود را آغاز کرده است دانشگاه علوم پزشکی بابل در آماده باش کامل بسر می برد تا در روزهای آینده پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی گفت: در ۱۰ روز اخیر آمار بیماران کرونایی در بابل به تعادل نسبی رسیده است و زیاد افزایشی و کاهشی نشده است.
وی بیان کرد: ۱۰ روز آینده روزهای بسیار سرنوشت سازی است اگر آمارهای مبتلایان به کرونا کاهشی باشد با خیال راحت می توانیم اعلام کنیم که از پیک اول این ویرس رهایی یافته ایم.

دکتر جلالی اظهار داشت: در تمامی شرایط شهروندان باید معیارهای فاصله گذاری هوشمند را به خوبی اجرایی کنند تا با کمک هم هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: برای شکست هر چه زودتر ویروس کرونا مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را بعد از بازگشایی بازار به خوبی رعایت و اجرا کنند.

اشتراک گذاری: