انتخاب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان روابط عمومی برتر استان مازندران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر با حضور استاندار مازندران و مدیران روابط عمومی ادارات کل استان در استانداری برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل به عنوان روابط عمومی برتر توسط استاندار مازندران تجلیل بعمل آمد.

متن پیام بدین شرح می باشد: 
روابط عمومی، ضامن هماهنگی، تعادل و ایجاد تعامل بین فعالیت های یک سازمان با دیگر مجموعه های مهم اجتماعی نظیر سازمان متبوع، سازمان ها و نهادهای فعال و جامعه است و این نقش و رسالت زمانی به بهترین اشکال آن تجلی می یابد که عشق، باور، هنر و علم و فن به خدمت روابط عمومی در آید و اطلاع یابی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شیوه های خلاق و نو، ضمیر آگاه و روشن اجتماع را هدف قرار دهد.

اوج هنر و نقش پذیری روابط عمومی را باید در حوزه های بحران و بروز حوادث طبیعی ملاحظه کرد که با همه حمیت و اهتمام برای تجمیع ظرفیت های اطلاع رسانی به میدان می آیند تا وظیفه مددرساندن و امداد مردم را نیز در ردیف نقش های خود بدرستی معنا کنند و در بحران سیل و مقابله با شیوع کرونا شاهد بودیم که این ویژگی و رسالت، تماما در خدمت سازمان و جامعه قرار گرفت و روابط عمومی ها بخوبی در این حوادث، ضرورت حضور و  فعالیت خود را برخ کشیدند.

ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، بدین وسیله از تلاش ها و خدمات صادقانه جنابعالی به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی استان در سال 98 قدردانی نموده، از خداوند قادر متعال، توفیق، عافیت و بهروزی در مراحل مختلف کاری و زندگی برایتان آرزومندم.

 

اشتراک گذاری: