6 دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن برای بیمارستان‌های بابل نصب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید مصطفی قاسم‌زاده از خریداری و نصب 4 دستگاه اکسیژن ساز و 2 دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان های بابل خبر داد و گفت: بابل تنها شهر در کشور است که 100درصد بیمارستان‌های آن به سی تی اسکن مجهز شدند.

دکتر مصطفی قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای مبارزه با کرونا آنچه که بیش از همه نیاز بود آماده سازی زیرساخت های بیمارستانی  بخصوص در حوزه ارائه خدمات اکسیژن و تصویربرداری بود که باید تامین می شد.
وی در همین راستا افزود: با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل و عنایت ویژه معاون درمان وزارت بهداشت و  هیئت امنای صرفه جویی ارزی موفق شدیم 4 دستگاه اکسیژن ساز و 2 دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان های بابل خریداری و نصب کنیم.
دکتر قاسم‌زاده بیان داشت: در حوزه گسترش دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی ابتدا یک دستگاه اکسیژن‌ساز 380 لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید یحیی نژاد و یک دستگاه 600 لیتر در دقیقه برای بیمارستان آیت ا.. روحانی تامین و نصب شد.
وی افزود: در مدت اخیر قراردادی برای یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر با ظرفیت 600 لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید یحیی نژآد منعقد شد که به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد و همچنین یک دستگاه اکسیژن‌ساز 600 لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید بهشتی تامین و تحویل بیمارستان شد که به زودی راه اندازی خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: در حوزه تصویربرداری موفق شدیم 2 دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان شهید یحیی نژاد و کودکان امیرکلا از محل کمک اعتبارات بانک جهانی خریداری و نصب کنیم.
دکتر قاسم‌زاده ادامه داد: این افتخار را داریم که خدمت مردم شریف شهرستان بابل برسانیم که جز معدود و شاید تنها شهر در کشور باشیم که 100درصد بیمارستان‌های آن که به سی تی اسکن 16 اسلایس مجهز هستند و مردم می توانند از این منابع و امکانات با تعرفه دولتی و قیمت مناسب استفاده کنند. 
وی بیان داشت: شایان ذکر است خدمات تصویربرداری سی تی اسکن 16 اسلایس که اخیرا دو دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه شده که خدمات بسیار مفید در تشخیص بیمارهای مختلف مغزی، قلبی و ریوی ارائه می کند که جز خدمات گران قیمت حوزه درمان محسوب می شود که به همین دلیل جز مجموعه‌ای از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی بابل هست که این خدمات را با هزینه دولتی و قیمت مناسب با بهترین متخصصین با بهترین دستگاه به همشهریان و هم استانی های عزیز خدمات ارائه می شود.

اشتراک گذاری: