۳ تا ۷ اسفند‎، زمان برگزاری مسابقات بسکتبال ورودی المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت

به گزارش مفدا، از سوی اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، زمان برگزاری رقابت‌های بسکتبال ورودی المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

این مسابقات طی روزهای ۳ تا ۷ اسفند ماه به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.
ورود تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال ورودی المپیاد، ساعت ۹ صبح روز شنبه سوم اسفند ماه است و تیم‌ها باید خود را به شهرستان بوشهر، خیابان ساحلی، میدان المپیک، جنب اداره کل ورزش و جوانان- هتل المپیک بوشهر، برسانند.
شروع مسابقات بسکتبال ورودی المپیاد ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صبح روز ۴ اسفند ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط شرکت در مسابقات:
دانشجویانی می‌توانند در این مسابقات حضور یابند که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ثبت نام کرده باشند.
دانشجویان فارغ التحصیلی می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند که تاریخ فراغت از تحصیل آنها بعد از ۳۱ مرداد ۹۸ به بعد باشد.
دانشجویان میهمان جهت شرکت در مسابقات نیازی به مجوز از دانشگاه مبداء ندارند.
تعداد نفرات اعزامی یک تیم حداکثر ۱۵ نفر شامل ۱۲ نفر ورزشکار، یک نفر مربی، یک نفر سرپرست و یک نفر همراه است.
بر اساس مصوبه نشست دبیران مناطق، هشت تیم برتر این مسابقات مجوز حضور در المپیاد سال ۹۹ را کسب می‌کند . همچنین دانشجویانی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، نمی‌توانند در المپیاد ورزش‌های همگانی شرکت کنند.

هزینه سرانه برای هر نفر شرکت کننده اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و همراه، روزانه ۶۰۰ هزاار ریال است که باید برای هر نفر به مدت پنج روز محاسبه و به شماره حساب تعیین شده واریز و فیش آن را در سامانه پذیرش ثبت کنند و مبلغ سرانه صرفا از طریق شعب بانک ملت به حساب مورد نظر باید واریز شود.
ثبت نام دانشجویان ورزشکار و سایر نفرات تیم اعزامی با توجه به شرایط تعیین شده در سامانه پذیرش مسابقات و المپیادهای ورزشی معاونت فرهنگی و دانشجویی به آدرس http://tbmfd.behdasht.gov.ir  انجام می‌شود.

تمامی دانشگاه‌ها می‌توانند به منظور ثبت نام در سامانه از کلمه کاربری و رمز عبوری که قبلا جهت پذیرش و ثبت نام مسابقات قبل در اختیار داشته‌اند، استفاده کنند. دانشگاه‌هایی که فاقد کاربری و رمز عبور هستند، با شماره تلفن ۸۱۴۵۵۱۶۱ آقای جهانی پور کارشناس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، تماس بگیرند.
ورود اطلاعات در سامانه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۶ بهمن ماه امکان پذیر خواهد بود و پس از آن سامانه بسته خواهد شد.

اشتراک گذاری: