جمعه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص برگزار می‌شود

به گزارش مفدا، آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص و فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی جمعه ۲۷ دی برگزار می‌شود.

بر این اساس آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با حضور ۲۹۳ داوطلب در ۲۲ مرکز استان در روز جمعه ۲۷ دی برگزار می‌شود.
به گفته توکلی: همچنین آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ نیز با رقابت ۷ هزار و ۱۰۷ نفر شامل ۱ هزار و ۷۷۸ نفر زن و ۵ هزار و ۳۲۹ نفر مرد روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ پرینت کارت آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی گفت: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
توکلی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
به گزارش مهر، وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸ صبح است و در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

اشتراک گذاری: