تشریح جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، گفت: نتايج اولیه آزمون آن دسته از داوطلباني كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۸/۳۰ جهت استخدام در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، انستیتو پاستور و مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب شهید رجایی شرکت کرده اند تا ساعت ۱۸ امروز یکشنبه بر روي سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

به گزارش وبدا، سید کامل تقوی نژاد افزود:  داوطلبان هریک از دانشگاه ها علوم پزشکی و واحدهای تابعه وزارت بهداشت،  پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتایج مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان براي بررسي مدارك باشند، باید برای اقدامات بعدی به آدرس سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه و براساس توضيحات مندرج در سايت، اقدام نمایند.

وی یادآور شد: در رشته های بدون مصاحبه یک برابر ظرفیت و در رشته های دارای مصاحبه که در جدول مشاغل آگهی استخدام اعلام شده بود، برای سهیمه آزاد تا ۳ برابر ظرفیت و برای سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد و همچنین سهمیه معلولین تا ۲ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک معرفی می شوند.

گفتنی است در آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۰۸ هزار و ۱۴۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد قریب  به ۱۰ هزار نفر جذب و بکارگیری می شوند.

اشتراک گذاری: