امکان دسترسی دانشگاههای علوم پزشکی کشور به پایگاه Ulrich فراهم شده است

به اطلاع می‌رساند با پیگیری‌های صورت گرفته مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمیِ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،دسترسی به پایگاه Ulrich که بانک اطلاعاتی در برگیرنده اطلاعات بیش از ۳۰۰,۰۰۰ عنوان نشریه ادواری، مجلات علمی، پژوهشی و نیز روزنامه‌های جهان است برقرار گردیده است.

برای دسترسی به این پایگاه آدرس http://ulrichsweb.serialssolutions.com را در مرورگر وارد کنید و یا بر روی آدرس کلیک کنید.
اطلاعات پایگاه مذکور شامل عنوان مجله، ISSN، موضوع مجله، آدرس اینترنتی و پستی مجله، وضعیت و تناوب انتشار، کشور محل انتشار، قیمت و بانک‌های اطلاعاتی نمایه‌کننده مجله مربوطه است.
علاوه بر کارکردهای کتابداری، یکی از کارکردهای مهم این پایگاه، انتخاب مجله مناسب برای انتشار مقالات پژوهشگران و اعضای هیات علمی است به نحوی که همکاران می‌توانند در بخش جستجوی پیشرفته،‌ موضوع مقاله موردنظر را وارد کرده و بانک اطلاعاتی نمایه کننده مجله را نیز مشخص نمایند و بدین‌ترتیب فهرست کامل مجلات جهان، نمایه شده در آن بانک و در آن موضوع را دریافت نمایند.
ضمنا فیلم آموزشی این منبع که توسط همکاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه و تولید شده است در آدرس http://www.aparat.com/v/e3t5I قابل مشاهده است.

امکان دسترسی دانشگاههای علوم پزشکی کشور به پایگاه Ulrich فراهم شده است

اشتراک گذاری: