اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات
اين اداره زير نظر ريئس دانشگاه بوده و رياست اين اداره به عهده آقاي محمد رضا عظیمی امیری مي باشد.
- پرسنل شاغل در اين اداره به شرح زير مي باشند: |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
شرح وظایف اداره بازرسی |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
1- تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر, دوره ای و یا موردی از واحدهای استانی برای سنجش میزان << مطابقت عمل و عملکرد >> |
|||||||||||||||
اقدام کنندگان با اهداف , برنامه ها , دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دانشگاه. |
|||||||||||||||
2- بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع. |
|||||||||||||||
3- تهیه گزارشات نوبه ای در فواصل ماهانه , سه ماهه , شش ماهه ,نه ماهه و سالانه برای اطلاع رئیس دانشگاه از عملکرد واحد های مختلف . |
|||||||||||||||
4- برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور ,کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظرسنجی دستگاهها و رسانه های جمعی و مطبوعات. |
|||||||||||||||
5- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ,مدیریت هاو کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده. |
|||||||||||||||
6- کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و ریاست دانشگاه. |
|||||||||||||||
7- آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش دانشگاه. |
|||||||||||||||
8-اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به واحد امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط. |